A Google eltávolította a Pirate Bayhez kötődő tartalmakat a Play Store-ból
A Google minden formában szeretné kiiktatni a kalóz tartalmakat. Nemcsak az ilyen jellegű weboldalakat távolította el találati listájáról, hanem az ehhez kapcsolódó alkalmazásokat is kiiktatja.
A vállalat közlése szerint kiiktattak minden kalózkodáshoz kapcsolódó tartalmat a Google Play áruházból, mint például a The Pirate Bay Proxy, The Pirate Bay Premium, The Pirate Bay Mirror, és a PirateApp.
A weboldalak találati listái után tehát az appok voltak soron. A Google minden ilyen típusú tartalmat eltávolított az áruházból, így a felhasználók nem tudnak már rákeresni sem.
A fejlesztők szerint kaptak egy figyelmeztető üzenetet, amely tájékoztatta őket a törlés okairól. Az üzenetben az állt, az eltávolítás oka, hogy az appok megsértik a szellem tulajdonra vonatkozó rendelkezéseket, és megtévesztő magatartást tanúsítanak.
Azok, akik már letöltötték ezeket az alkalmazásokat, továbbra is tudják használni, egészen addig, míg valamilyen frissítés folytán már nem tudja őket visszaállítani a rendszer. Természetesen ilyenkor is akadnak kiskapuk, de Play Store-ban már biztosan nem lesznek elérhetők ezek az alkalmazások.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- Yahoo és Outlook támogatást kap az androidos Gmail alkalmazás
- Új Google csevegőprogram a Lollipopon: Messenger
- 2 órára terjesztette ki a Google Play a visszatérítést
- Több mint egymilliárdan használják a Facebook Android appját
- Az Android felhasználók átlagosan 95 appot telepítenek telefonjukra
- Fake ID Scanner: ingyenes androidos alkalmazás a Kasperskytől
- Android Wear támogatással bővült a Facebook Messenger
- The Mobile Bay: a mobilról torrentezőkre is gondolt a The Pirate Bay
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pontos információk a vezetőülésben FAULHABER léptetőmotorokkal
A Bugatti autógyár megközelítését egy különleges és részletes figyelem jellemzi: a márka minden aspektust igyekszik kifinomultan megoldani. A hamarosan piacra kerülő „Tourbillon” luxusmodell bemutatója is ezt tükrözi, hiszen az autógyár ismét valami igazán egyedülállót alkotott. A hagyományos digitális kijelző helyett a sofőr egy valódi svájci órát láthat a kormány mögött. A hipersportkocsi műszerfalát a Concepto műhelyeinek precíz mechanikai megoldásai díszítik, ahol a világ legnevesebb óragyártói számára készítenek szerkezeteket. A jármű fedélzeti számítógépének jeleit FAULHABER léptetőmotorok alakítják át az óramutatók számára.
Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird
2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Az Ecommerce Hungary támogatja az EU e-kereskedelmi reformjait
Az Ecommerce Hungary Egyesület, mint a magyarországi e-kereskedelmi szektor legnagyobb képviselője, üdvözli és támogatja az Európai Bizottság napokban felvázolt e-kereskedelmi importot érintő lépéseit annak érdekében, hogy az Unió e-kereskedelme továbbra is egy biztonságos, fenntartható, egyenlő versenyfeltételeket biztosító piactér legyen.