Két kategóriában is díjazták a 89.5 Music FM-et „Az Év Honlapja” versenyén
Két kategóriában is díjazott lett a 89.5 Music FM „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén. A több száz nevezett honlap közül a rádió weboldala hozta el a közönségdíjat, a legjobb applikációk kategóriában pedig különdíjjal jutalmazta a szakma a csatornát.
Mintegy 300 pályázó mérettette meg magát az idei, „Az Év Honlapja” versenyen, az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményén, ahol két kategóriában is díjat hozott el a 89.5 Music FM. A fiatal felnőttek közt rendkívül népszerű csatorna honlapja kapta idén a verseny közönségdíját. A „mobil marketing megoldások” kategóriában pedig a szakma különdíját hozta el a rádió applikációja, mely a zsűri szerint „tökéletes megoldása egy rádiós applikációnak”.
Kiss Anikó, a 89.5 Music FM vezérigazgatója szerint a kezdetek óta nagy hangsúlyt fektetnek az on air szolgáltatás mellett az online megjelenések fejlesztésére. Köszönet azért, hogy a törekvéseinket a közönség és a szakma is egyaránt értékeli. A www.musicfm.hu a jelen funkciókkal és designnal 2012 augusztusában, az applikáció 2013 júliusában indult.
Kapcsolódó cikkek
- A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
- Pókerező robotok az NNG versenyén
- Itt a Global Startup Battle
- NASA-látogatást nyert egy magyar informatikus hallgató
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Magyar lányok versenyeznek a világ vezető robotika versenyén
- Megvannak az Intel Global Challenge nyertesei
- Bárki kipróbálhatja a vaklicites eljárást
- Újra lesz Appra magyar! alkalmazásfejlesztő verseny
- Hosszabbít Az Év Honlapja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiváló kép- és hangélmény a TCL C-szériával
A tavasz újítása a TCL-től: a QD-Mini LED technológia most már az egész C-szériás tévékínálatban elérhető, így még több otthonban biztosít prémium szórakozást.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Szembarát kijelző és intelligens funkciók az MWC egyik sztárjától
A TCL, a kijelző-innovációk globális éllovasa, büszkén jelenti be, hogy az MWC 2025 során bemutatott TCL NXTPAPER 11 Plus tablet Európában is elérhetővé vált.