Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
A YouTube összesítése szerint Katy Perry Dark Horse című dalának klipje volt a legnépszerűbb zenei videó a magyarok és az egész világ internetezőinek körében 2014-ben. Világszerte több mint 715 millió alkalommal töltötték le.
A Google magyarországi sajtóirodája kiadta a YouTube éves összesítését, mely szerint Katy perry a legnépszerűb az oldalon. A magyarok kedvenceiből összeállított lista második helyén Calvin Harris Summer című dala végzett, a harmadik legnépszerűbb videó pedig Majka és Curtis Csak te létezel című zenei videója lett. Ez a második év, hogy a videomegosztó a magyarok körében legkedveltebb videókat és csatornákat is rangsorolta.
A nem zenei videók között Magyarországon a legfelkapottabbak az Éjjel-Nappal Budapest című televíziós műsor Lalijának Lali Pop című klipje, Bogyó és Babóca 13 részes mesegyűjteménye, és a KerekMese szintén gyerekeknek szóló Doki dala.
A toplisták összeállításakor az egyes videók nézettsége mellett azt is számításba vették, mekkora hatással voltak azok az internetezőkre. Megosztások, paródiák, remixek, és az eredeti videókra készített válaszvideók segítettek azonosítani az év videós toplistáit.
Eközben a világon legtöbbször megtekintett videó SA Wardega lengyel filmes négyperces klipje, amelyben óriáspóknak álcázott kutyával rémisztgetik a járókelőket. A kisfilmet a világon több mint 113 milliószor töltötték le. Ezzel még a labdarúgó világbajnokság évében is sikerült a második helyre szorítani a Cristiano Ronaldóról, Neymarról és csapattársaikról készített reklámvideót, amelyet százmillióan néztek meg.
A harmadik helyre a First Kiss című videó került, melyről csak népszerűvé válása után derült ki, hogy pszichológiai kísérletnek álcázott reklám. A klip, amelyben állítólag ismeretlen járókelők vállalták egy véletlenszerűen kiválasztott idegennel az első csók élményét, egy ruhamárka színészekkel forgatott reklámszpotjának bizonyult. Az akcióról paródiák és feldolgozások százai születtek, az egyik legnépszerűbb amerikai show-műsorban például kutyákkal és macskákkal dolgozták fel a kísérletet, a videóban használt zene pedig felkerült a Billboard Hot 100-as listájára.
Katy Perry Dark Horse című videoklipje nemcsak a magyarok, hanem az egész világ internetezőinek körében is a legnépszerűbb zenei videónak bizonyult: több mint 715 millió alkalommal töltötték le. A második helyre Enrique Iglesias Bailando című dala, harmadik helyre pedig Shakira Can't Remember to Forget You című dala került.
A YouTube-on világszerte havonta egymilliárd ember hatmilliárd órányi videót néz. Több mint egymillió YouTube-csatornatulajdonos keres pénzt a videomegosztón világszerte.
Kép: company.co.uk
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Street View az első arab városba
- Online filmterveket finanszíroz a Médiatanács
- Egyre többen neteznek hazánkban
- Hosszabb ideig bírják a Google ballonjai a levegőben, mint korábban
- Magyarország lemaradásban van az internetlefedettség terén
- Yahoo és Outlook támogatást kap az androidos Gmail alkalmazás
- Napi 1 millió percet youtube-oztak az UPC előfizetők
- Dübörög a Ki Mit Tube virtuális színpada
- Készül a gyerekbarát YouTube?
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
E-sport legendák a Hungexpón: indul a T-esport Bajnokság döntője!
November 15-16-án a budapesti Telekom PlayIT Show ad otthont a nemzetközi T-esport Bajnokság döntőjének. A sportág egyik legjelentősebb eseményén a hazai közönség is szurkolhat a magyar játékosoknak. A döntőt a Telekom fejlett hálózati infrastruktúrájának köszönhetően a helyszínen kiemelkedő minőségben lehet követni, és idén először a közvetítést lineáris televízión, a Telekom Good Game pop-up csatornán keresztül is elérhetik az érdeklődők.
Professzionális védőeszközök szabadtéri fotósoknak
A Sony örömmel mutatja be két új kiegészítőjét az Alpha fényképezőgépekhez. Az új kiegészítők teljes körű védelmet nyújtanak, és elsősorban azoknak a profi fotósoknak készültek, akik gyakran dolgoznak kedvezőtlen időjárási körülmények között, vagy nagy távolságokat tesznek meg szuper-telefotó Alpha objektívvel.
Ők formálják a jövő mérnökeit – Átadták a Pécsi Eszter Tanári Díjat
2025. november 11-én tíz, a matematika, fizika, kémia és informatika területén kiemelkedő munkát végző középiskolai tanár részesült a Pécsi Eszter Tanári Díjban, amelyet a BME mellett működő Pro Progressio Alapítvány hozott létre. A díj azoknak a pedagógusoknak szóló elismerés, akik tanítványaikat a műszaki és természettudományos pályák felé irányítják, valamint akiknek diákjai hazai és nemzetközi tanulmányi, illetve szakmai versenyeken is kimagasló eredményeket érnek el.
Megkopott a Black Friday fénye, de a költések tovább nőnek
Az utóbbi években a Black Friday már nem csupán egyetlen napot jelent novemberben, hanem több napig, sőt akár hetekig tartó akciósorozattá vált. A kereskedők folyamatosan kedvezményekkel bombázzák a vásárlókat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé készülnek tudatosan erre az időszakra. A PwC Magyarország 2025-ös karácsonyi kutatása szerint a magyarok mindössze 17%-a tervez előre a Black Friday akciókra, míg 41% inkább a kínálat és a leárazások alapján dönt.
90 milliós rádiós támogatás és bírságcunami a médiában
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa mintegy 90 millió forint támogatást ítélt meg rádióműsorok készítésére. Emellett a testület több médiaszolgáltatót is szankcionált egy telekommunikációs cég reklámjának korhatár-besorolása miatt.

