IBM MobileFirst: alkalmazások iOS-re
Az Apple és az IBM útjára bocsátotta az iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások első hullámát: olyan üzleti célra szánt alkalmazásokat és az ezeket támogató felhőszolgáltatásokat, amelyek az IBM big data és analitikai képességeivel vértezik fel a vállalatok iPhone- és iPad-használóit.
z iOS-re fejlesztett IBM MobileFirst megoldások mostantól elérhetők a banki, kereskedelmi, biztosítási, pénzügyi, telekommunikációs, kormányzati vagy airline piacokon működő vállalati ügyfelek számára. Az első IBM ügyfelek között, akik már jelezték, hogy támogatják az iOS-re fejlesztett alkalmazásokat, ott van a Citi, az Air Canada, a Sprint és a Banorte.
Az iOS-re készült MobileFirst megoldások célja, hogy egy szinttel elmélyítsék a vállalati mobilitást, segítenek az alkalmazottaknak, hogy vállalatuk minden tudásához, képességéhez hozzáférjenek – az IBM szerint gyorsabban, könnyebben és biztonságosabban, mint valaha.
A szoftverek kizárólag iPhone-ra és iPadre készültek, biztonságos környezetben érkeznek, analitikával kiegészítve, s a legfontosabb üzleti folyamatokhoz illesztve. Az alkalmazások szervezetre szabhatók, könnyen használatba állíthatók, kezelhetők és frissíthetők az IBM-nek kifejezetten az iOS eszközök számára kínált felhőszolgáltatásán keresztül, miközben az adatok, az alkalmazások és a készülékek is teljes biztonságot élveznek.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Mobilalkalmazás segíti a Sclerosis Multiplexben szenvedőket
- Partnerségre lépett az Office és a Dropbox
- foodpanda – az ételrendelések jelentős része mobileszközről érkezik
- Slammerek az ANGL-ben
- Teszteltük a BKK Futár alkalmazását
- Pénzt is utalhatunk majd a Facebook Messengerrel
- CRS Portál: Big Data elemzés és „What if” tervezési képességek is
- Közös innovációs projektet indított az IBM Magyarország és a Pannon Egyetem
- Mobilalkalmazásokat gyárt az IBM az Apple-nek
- Mobilalkalmazás segít eligazodni fogyasztóvédelmi kérdésekben külföldön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?