Jön a „dislike” gomb Facebookra?
Mark Zuckerberg, a Facebook feje mesélt az esetleges változási lehetőségekről a Facebookon. Elképzelhető, hogy a jövőben a „like” gomb további opciókkal egészülhet ki.
Múlt hét csütörtökön, a Menlo Parkban bombázták különféle kérdésekkel a Facebook vezért, Mark Zuckerberget, aki bár konkrétumokkal nem szolgált a jövőbeli terveket illetően, azonban néhány esetleges változást körvonalazott.
Az egyik kérdésre, miszerint lesz-e majd „dislike” opció, a szakember úgy felelt: „Gondolkodunk rajta”. Persze rögtön pontosította is a kijelentését, és hozzátette, hogy nem feltétlenül a nem kedvelem opcióról van szó, hanem egy olyan megoldásról, ahol az emberek más véleményt is kifejezhetnek a kedvelésen kívül.
Zuckerberg szerint az emberek úgy érzik, hogy a „like” gombot kell megnyomniuk, ha valakivel szimpatizálnak vagy együttéreznek. Azonban vannak olyan helyzetek, amikor ez a lehetőség nem fejezi ki megfelelően viszonylásukat egy adott témához.
Már 2010-ben is hasonlóan beszélt ez esetleges „dislike” megoldásról, ám azóta nem sokat haladtak előre a dolgok.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Posztok szerint is lehet keresni a Facebookban
- Bankkártyaadatokat csalnak ki a Facebookon
- Meghaladta az egymilliót Klaus Johannis kedvelőinek száma a Facebookon
- Egy magyar alkalmazás segíti a Facebook oldalak kezelőit
- Az okostotthon elképzelés egyre inkább valósággá válik
- Miért mindig szürke pólóban látjuk Mark Zuckerberget?
- Lehangoló a Facebook eredménye
- Zuckerberg kínaiul a kínaiaknak: a Facebook már itt van
- A közösségi média szétveri az étkezési kultúrát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”
A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.
Hasznos funkciók, amikre a HONOR használja a mesterséges intelligenciát
A technológiai világ, így a mobilpiacnak is egyik legnépszerűbb és részben legkevésbé értelmezett funkciója a mesterséges intelligencia (angolul Artificial Intelligence, AI). A legújabb HONOR készülékek is alkalmazzák, és a legapróbb dolgoktól nagyobb kaliberű lehetőségekig terjed használatuk. Bár a legtöbben vagy a ChatGPT-re, vagy épp a gyakran kellemetlen, generatív AI-jal készített „realisztikus”, „hatujjú” képekre gondolhatnak, a megoldások ennél sokkal árnyaltabbak. Alább pár példa, ahol a HONOR készülekekbe épített AI megkönnyíti a felhasználói élményt.