A foodpanda kezében a NetPincér

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 18. 17:02

A globális online ételrendelő foodpanda felvásárolta a magyar ételfutár NetPincért, melynek kínálata a jövőben tovább bővül.

A Foodpanda kezébe került a Netpincér. A cég az MTI érdeklődésére elmondta, az üzletkötésnek köszönhetően a NetPincér jelenlegi 540 étteremből álló kínálata tovább bővül, a foodpanda rendszerében működő 126 étteremmel már folynak az egyeztetések.


Mint megtudtuk (szerk.), a CsokiMost kínálata is elérhetővé vált a Netpincéren. Ezt Emergency Chocolate néven találjátok meg, ahol kedvetekre böngészhettek a csokikínálatból.

 
Azt is elmondták, hogy a jövőben NetPincér névvel üzemelő cég piaci részesedésének növelése érdekében mobil applikáció fejlesztésén és bevezetésén is dolgozik .
   
 
A magyar üzlettel egy időben a foodpanda azt is bejelentette, hogy Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában és Montenegróban felvásárolta a Donesit, míg Horvátországban a Pauza cégeket, tovább erősítve a vállalt pozícióját a közép-kelet-európai régió hat országában.
   
 
A berlini székhelyű foodpanda a Rocket Internet inkubátorházból indult internetes ételrendelési oldal, 2013 áprilisa óta van jelen Magyarországon, és fogja össze a házhoz szállító éttermek kínálatát.
   
 
A korábban 100 százalékos magyar tulajdonban lévő NetPincér.hu ételrendelési portál 1999-ben indult a magyar piacon. Az Igazságügyi Minisztérium nyilvános adatbázisa szerint a vállalat nettó árbevétele tavaly 6 százalékkal 455,2 millió forintra emelkedett 2012-es évhez képest. Mérleg szerinti eredménye 2013-ra ugyanakkor több mint 90 százalékkal, 2,6 millió forintra esett egy év alatt. A cég nem kívánta kommentálni a pénzügyi eredményeket.
 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet

A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.

2025. március 20. 17:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06