Beperelnék az AdBlock Plus gyártóját
Egy francia kiadói csoport szeretne szembeszállni az AdBlock Plusz gyártójával. Ha minden igaz, nagy internetes cégek támogatásával perelnék be a vezetőt – adta hírül a szoftver.hu.
Az Eyeo nevű termék váltott ki komoly negatív visszhangot Franciaországban. Emiatt szeretnék perelni az AdBlock Plus gyártóját. Úgy véli ugyanis a kiadói csoport, aki az eljárást kezdeményezné, hogy ez komoly anyagi károkat okoz nekik, mivel ennek révén pénzért fel lehet oldani a reklámblokkolásokat.
Németországban már történt hasonló eset idén nyáron szintén az Eyeo kapcsán. Akkor szakmai szervezetek indítottak eljárást.
Érdekese tehát a helyzet, hiszen nem az AdBlock Plus alaptevékenysége szúrt szemet a kiadói csoportnak, vagyis nem azért perelnének, mert nem jeleníti meg a reklámokat a program. A probléma inkább az, hogy van olyan eset, amikor megjeleníti, ráadásul mindezt pénzért az Eyeo révén.
Tehát az Eyeo bizonyos cégektől pénzt zsebel be azért, hogy feloldja ezeket a szűréseket. Olyan reklámoknál történhet meg a blokkolás visszavonása, amelyek visszafogottnak minősülnek. Az Eyeo filozófiája ugyanis az, hogy a honlapok támogatása érdekében a kevésbé zavaró hirdetések megjelenhetnek, ezeket nem szűri a rendszer.
Kép: tipsotricks.co
Kapcsolódó cikkek
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
- Technológia a digitális szakadék áthidalásában
- Szám és biztosíték kíséri az árut az online árukövetési rendszerben
- Megérkezett a Street View az első arab városba
- Továbbra is lendületben az online hirdetési piac
- Pénzt gyűjt a Wikipedia a francia sajtok szócikkeinek illusztrálásához
- Év végéig 6%-kal nő az internethasználat világszerte
- Egyre többen neteznek hazánkban
- Szabadalomsértéssel vádolja a Samsung az NVIDIA-t
- Hosszabb ideig bírják a Google ballonjai a levegőben, mint korábban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Feltörekvő művészeket díjazott a HONOR Talents program
Európában első alkalommal, Helsinkiben került megrendezésre a HONOR Talents Global Design Awards díjátadó rendezvénye. A verseny a fiatal művészek fejlődését és kreativitását a technológia segítségével támogatja, inspirálja, és művészetüket a nemzetközi színpadon mutatja be.
Az év talán legvagányabb kollaborációját indította el a Billingo
2024 egyik legérdekesebb világpiaci trendje a márka együttműködések, azaz a kollaborációk kirobbanása volt. Ez a trend egyelőre inkább a külföldi és jellemzően a globális márkák életében volt látható, de már itthon is bontogatja a szárnyát. Egyre több kisebb és nagyobb márkánál jelent meg ez a típusú együttműködés, ahol a cél az, hogy a márkák kiaknázzák egymás erősségeit, új közönséget érhessenek el és növelhessék láthatóságukat a piacon.
Pénz, de honnan? 2024. Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!
A GINOP Plusz 2.1.3.-24 Innovációs pályázati kiírás első fecskéje 70 milliárdos kerettel már pályázható a kkv-k és mikrovállalkozások részére. Csak a kiemelt régió vállalkozásai kaphatnak belőle innovációs képességük erősítése szándékával. Újdonság, hogy a marketing, értékesítés és logisztika is innovációként ismerhető el! A Pénz, de honnan? 2024 roadshow budapesti állomásán december 17-én is sok új kedvezményes, támogatott forrást hoznak az előadók Közép-Magyarország kkv-döntéshozóinak.
Instabil Li-ion akkumulátorok gyors észlelése
A Brady Corporation új, költséghatékonyabb megoldást kínál a tárolt instabil Li-ion akkumulátorok gyors észlelésére. A másodpercenként 0,5 °C hőmérséklet-különbség automatikus mérésére képes megoldás biztosítja a szükséges pontosságot és sebességet az instabil akkumulátorok elkülönítéséhez még azelőtt, mielőtt azok biztonsági kockázatot jelentenének.
A Samsung One UI 7 bétaverziója a mobil AI jövőjébe enged betekintést
A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az élvonalbeli mesterséges intelligencia-algoritmusokat és a multimodális képességeket a felhasználói felület minden egyes kapcsolódási pontjába beépíti, egy olyan AI-platformot létrehozva így, amelyen minden interakció természetesnek és intuitívnak hat. A bétaverzió felhasználói elsőként tapasztalhatnak meg egy továbbfejlesztett, személyre szabhatóbb mobilélményt.