Zsarolásbiztos az e-pénz-kezelő
Megszerezte a PCI DSS tanúsítványt a Barion, mely szükséges ahhoz, hogy az egyetlen engedélyezett magyarországi e-pénz-szolgáltató bankkártyaadatokat is kezelhessen.
A PCI DSS szabványt a Visa, a MasterCard, az Amex, a JCB és a Discover hozta létre, ezt a szabványt követi ma minden bankkártyapiaci szereplő. Az egy tucat szigorú előíráscsoport pontosan szabályozza, hogy ki és milyen módon férhet hozzá az kártyaadatokhoz, és azt is, hogy a kártyaadatokat hogyan kell megvédeni.
Mivel a kártyaadatok védelme kulcsfontosságú, ezért olyan biztonsági rendszert fejlesztett ki a cég, amely nemcsak az internetes kalózoktól, hanem a Barion saját munkatársaitól is megvédi az adatokat. Így például olyan titkosítást alkalmaz, hogy egyetlen munkatársuk sem tud egyedül hozzáférni ahhoz a titkos kulcshoz, amellyel a kártyaadatokat vissza lehet fejteni.
Még a cég vezérigazgatója vagy a műszaki igazgatója sem fér hozzá a kártyaadatokat tároló szerverhez egymaga, következésképp az adatok még zsarolással vagy fenyegetéssel sem szedhetők ki a munkatársakból.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Le is fékezi a veszélyes járművet az új okos bringás sisak
- Az Anonymus hackerei karácsonykor sem pihentek
- Iskolai tananyag lehet az internet-biztonság
- A Sony válaszcsapása Észak-Koreának
- A G Data blokkolja az uTorrentet
- Kína ellenzi a kiberterrorizmus minden formáját
- Dél-koreai nukleáris erőmű adatait szerezték meg hackerek
- Sony-hackertámadás - Elérhetővé tette készülő új albumának néhány dalát Madonna
- Több mint egymillió ügyfél bankkártya-adatait lopták el
- Új fenyegetések az APT világában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.