Zuckerberg virtuális könyvklubot indított az olvasás népszerűsítésére
A Facebook feje, Mark Zuckerberg nemrég jelentette be 2015-ös kihívását, melynek célja, hogy az emberek többet olvassanak. Zuckerberg egy virtuális könyvklubot nyitott a Facebookon, hogy az embereket motiválja az olvasásra.
Minden héten olvassunk egy új könyvet: ez Mark Zuckerberg kérése. Egészen pontosan a könyvklubé, melyet létrehozott. A virtuális kuckóban (A Yaer of Books) a tagokat arra ösztönzik, hogy minden héten más, ugyanakkor ugyanazt az adott könyvet olvassák, majd tapasztalataikat vitassák meg egymással.
Zuckerberg arra kérte az embereket, hogy csak azok csatlakozzanak, akik olvasnak könyveket, és releváns posztokat közölnek, tehát nem térnek el a témától. Mint elmondta, a csoportot folyamatosan moderálják.
A könyveket ő maga választja ki. A hangsúlyt a válogatásnál a tanulásra, különböző kultúrákra, a hitvilágra, történelemre és technológiára helyezi majd.
Az ötlet nagyon sikeres, a közösségnek már több mint 10 ezer kedvelője van, és az első könyv, amit kellett olvasni – Moises Naim: The End of Power –, már el is fogyott az Amazon kínálatában.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Új alkalmazást mutatott be a Facebook
- 35-ször értékesebb az Instagram, mint amennyit a Facebook fizetett érte
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Posztok szerint is lehet keresni a Facebookban
- Bankkártyaadatokat csalnak ki a Facebookon
- Meghaladta az egymilliót Klaus Johannis kedvelőinek száma a Facebookon
- Egy magyar alkalmazás segíti a Facebook oldalak kezelőit
- Az okostotthon elképzelés egyre inkább valósággá válik
- Miért mindig szürke pólóban látjuk Mark Zuckerberget?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.