A CES-en alakult meg a minőségi kategória szabványait meghatározó UHD Alliance
A Las Vegas-i Consumer Electronic Show-n (CES) alakult meg az a szervezet, amely a jövőben meghatározza majd a prémium minőségi kategória szabványait. Az UHD Alliance-hoz a technológiai cégek mellett stúdiók, tartalomszolgáltatók és filmgyártók is csatlakoztak.
A CES-en a globális nagyvállalatok megalakították az UHD Alliance-ot. Az együttműködő cégek közös célja, hogy a jövőben új szabványokat határozzanak meg a képi szórakoztatásban a fejlesztésekhez mérten, melyek segíthetik a videótechnológiák innovációját.
Az irányelvek az új, nagyobb felbontást kínáló technológiák köré szerveződnek, beleérte a 4K tartalmakat, a 3D megoldásokat, melyek nagyobb felbontást, dinamikatartományt és szélesebb színskálát kínálnak.
A szövetség a jövőben arra is kiemelt figyelmet fordít majd, hogy a vásárlók a boltban is könnyen felismerjék a prémium, UHD tartalmakat, így ezeken külön jelölést alkalmaznak majd. Ezen felül azt is fontosnak tartják, hogy a gyártás minden fázisában biztosított legyen a megfelelő környezet, így az adott termék minden szempontból megfeleljen a prémium gyártás követelményeinek.
A következő hónapokban is már keményen dolgoznak. A legelső kitűzött céljuk egy olyan terv kidolgozása, amely elősegíti az UHD technológia gyors fejlődését világszerte.
A szövetségban több, neves globális vállalat is helyet kapott. Néhány fontosabb vállalat, mely csatlakozott a kezdeményezéshez: a Samsung Electornics Co., a DIRECTV, a Dolby, az LG Electronics Inc., a Netflix, a Panasonic Corporation, Ltd., a Sharp Corporation, a Sony Visual Product Inc., a Technicolor, a Walt Disney Studios, a Twentieth Century Fox és a Warner Bros. Entertainment.
Kép: samsung
Kapcsolódó cikkek
- Partnerségre lépett a HTC és az Under Armour
- Viselhető kütyük és okos otthonok a szórakoztatás fellegvárában
- Harmadik nap a CES-en – beszámoló Las Vegasból
- ASUS Transformer Book Chi - kétféle funkció egy készülékben
- Az Intel vezérigazgatója a jövő számítástechnikáját vázolta fel
- Tizen alapokon a Samsung új SUHD tévék
- Internet of Things, Internet of Everything és Internet of Me
- Vezeték nélkül zenehallgatás az LG Music Flow Wi-Fi többszobás audiolejátszóval
- Teljes palettáját megújította a Dell a CES-re
- Az LG idei OLED-tévé kínálata a CES-en
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.