Átlagosan 76%-ot nőtt a mobilalkalmazások használata
Egyre többféle mobilalkalmazás jelenik meg a piacon. A Flurry adatai szerint 2014-ben nőtt az elterjedtségük a felhasználók körében. Bár egyes kategóriában lassabb növekedési ütemet regisztráltak.
A Yahoo tulajdonában lévő mobilelemző cég, a Flurry a mobilalkalmazások elterjedtségét vizsgálta a tavalyi évben. A 2014-es adatok alapján a mobilappok elterjedtsége 76%-os átlagot mutat. Voltak olyan területek, ahol majdnem megtriplázódott az érdeklődés. Az egyik ilyen jelentős az életmóddal és a vásárlással kapcsolatos applikációk, amelyek 174%-os növekedést értek el.
A felhasználók nemcsak több alkalmazást használnak, de egyre bátrabbnak mutatkoznak, ha mobilfizetésről van szó. A különféle segédprogramok iránti növekedés pedig egyértelműen azt jelzi, hogy az okostelefonok és a táblagépek egyre inkább a mindennapi munka részévé válnak.
A Flurry adatai szerint minden alkalmazáskategóriában pozitív mutatók voltak megfigyelhető 2014-ben. A játékszegmensben azonban lassabb növekedési ütem volt észlelhető. A tavalyi érdeklődéshez képest 30%-kal csökkent a növekedés (61%), csakúgy, mint a zene, média és szórakozás területén, ahol 79%-os növekedési ütemről csökkentek 33%-ra a mutatók.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- Bruttó 16,5 milliárd forintra nőtt az online napi ajánlatok piaca
- Ütős ötletek és sikersztorik az év első Okostelefon Akadémiáján
- A Fidelity is az eszközök közötti kommunikációban látja a jövőt
- 7 trend, amelyre érdemes odafigyelni 2015-ben
- 1app mobilalkalmazás-fejlesztő verseny diákoknak
- Minden eddigi rekordot megdöntött a CES 2015
- Hamarosan valós időben fordíthat a Google Fordító
- Hamar bekerült az App Store kínálatába a Je Suis Charlie alkalmazás
- Minőségre hangolva – a legfrissebb termékek az audio technológia területén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Mit mesélnek rólunk az emojik 2025-ben?
Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.
Hatékonyság, kényelem és fenntarthatóság egyben – Az új E4 monitorok
Az AOC Essential E4 monitorcsalád átfogó választékot kínál a különféle munkakörnyezetekhez – a helytakarékos irodai megoldásoktól a fejlett kreatív felhasználásig. A sorozat kiemelkedik a konfigurációs lehetőségek széles skálájával, így mindenki megtalálhatja a számára ideális eszközt.
Beszéljünk ikonokkal! – Az emojik szerepe a digitális kommunikációban
Július 17-én ünnepeljük az Emoji Világnapját. A kis méretű digitális ikonok ma már szinte minden online beszélgetésben jelen vannak, és szerves részévé váltak mindennapi kommunikációnknak. Ezt felismerve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is támogatást nyújt azoknak, akik most ismerkednek a digitális tér színes piktogramjaival.
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.