A Huawei 30 százalékkal növelte árbevételét tavaly

MTI Sajtóadatbank, 2015. január 28. 10:16

A Huawei fogyasztói üzletágának árbevétele 30 százalékkal, 12,2 milliárd dollárra nőtt tavaly éves összehasonlításban - közölte a kínai távközlési technológiai cég.

A tájékoztatás szerint a fogyasztói üzletág 7,8 százalékkal több, 138 millió készüléket szállított ki 2014-ben, amelyből az okostelefonok 75 millió darabot tettek ki, 45 százalékkal meghaladva a 2013-as adatot. 2015-ben 100 millió okostelefon kiszállítása a cél - írja a cég.
 

A közlemény idézi Richard Yut, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatóját, aki elmondta: "a közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét. 2014-ben jelentős eredményeket értünk el egyebek mellett a kutatás-fejlesztésben, a márkaismertség növelésében, az értékesítési csatornák fejlesztésében és a piaci részesedés növelésében".
 

A tájékoztatás felidézi: az Ipsos legújabb, 32 országban végzett fogyasztói felmérése szerint a Huawei márkaismertsége a 2013-as 52 százalékos értékről 65 százalékra emelkedett tavaly, azaz a vállalat nevét a vizsgált országok lakosságának kétharmada ismeri.

 


 

A Huawei fogyasztói üzletága 2015-ben folytatja stratégiájának megvalósítását: a vállalat kiaknázza az internetben, az autós hálózatokban és az úgynevezett "dolgok internetében" (Internet of Things) rejlő lehetőségeket.
 

A Huawei fogyasztói üzletága egyike a Huawei Technologies Co. Ltd. három üzletágának, amely okostelefonokat, mobil szélessávú eszközöket, otthoni készülékeket és a készülékekhez tartozó szoftvereket kínál és fejleszt ügyfeleinek.
 

A Huawei budapesti központtal 2005 óta működik Magyarországon. Pécsett és Komáromban egész Európát ellátó összeszerelő központot, Biatorbágyon pedig szintén európai hatáskörű logisztikai központot üzemeltet.

Kulcsszavak: +céginfo Huawei

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

82%-kal nőtt a BÉT-en jegyzett kibervédelmi cég, a ViVeTech bevétele

82 százalékos növekedéssel, 742,4 millió forintra növelte nettó árbevételét a 2024-es év első hat hónapjában a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett kibervédelmi cég az előző év azonos időszakában elért 408,6 millió forintról. A ViVeTech Nyrt. adózott eredménye ezzel párhuzamosan 67 százalékkal, 91,1 millió forintra emelkedett a tavalyi év első felében elért 54,7 millió forintos szintről – derül ki a társaság által publikált 2024. első féléves jelentéséből.

2024. szeptember 15. 13:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27