Magyar regionális vezető az Avnet TS-nél, a legnagyobb vállalati IT disztribútornál
A vállalati IT disztribúciós piac legnagyobb szereplője, az amerikai Avnet Technology Solutions (TS) 2014 őszén, az IBM disztribútoraként lépett be a balkáni országok piacára. A Magyarországgal együtt 12 országot magába foglaló régiót, Bartha Péter, az Avnet Technology Solutions Magyarország ügyvezetője irányítja.
A világ több mint 80 országában partnereinek értéknövelt vállalati informatikai megoldásokat kínáló Avnet Technology Solutions (TS), mely a közép-kelet európai régió egyes országaiban – Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában és Szlovákiában – már korábban is jelen volt, a déli-kelet európai nyitás jegyében, a balkáni régió 10 országának piacára lépett be. Az érintett országokban (Albánia, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Koszovó, Macedónia, Moldova, Montenegró, Szerbia és Szlovénia) az Avnet TS az IBM szoftvereinek, hardvereinek és szolgáltatásainak disztribúcióját kezdte meg, valamint elindította a vállalat marketing edukációs programját, az Avnet Academy-t.
Az Avnet TS 1998-ban nyitotta meg irodáját Budapesten, és a folyamatosan fejlődő, mára 21 főt foglalkoztató képviselet sikereit látva, az Avnet TS magyarországi szakembereit bízta meg a balkáni nyitás koordinációjával, illetve a hazánkkal együtt 12 országot magába foglaló régió irányításával, a régió élére pedig az Avnet TS Magyarország ügyvezetőjét, Bartha Pétert nevezte ki.
„A balkáni régió több országában is jelentős informatikai tudás halmozódott fel az utóbbi évtizedekben. Az Európai Unióhoz való csatlakozás, illetve annak szándéka, utat nyitott olyan infrastruktúra-fejlesztéseknek, amelyek során kiválóan hasznosulhat ez a tudás. Bízunk benne, hogy – ha minden a tervek szerint alakul: kezdetben – az IBM disztribútorként, támogatni tudjuk ezt a folyamatot, sőt új távlatokat is nyithatunk a helyi vállalatoknak azzal, hogy bekapcsoljuk őket az Avnet globális ökoszisztémájába. A balkáni országok bevonása az európai vérkeringésbe a magyar partnereink számára is hasznos lehet: egyrészt új piacot jelenthet számukra, másrészt utat nyithat olyan fejlesztéseknek is, amelyek eddig méretgazdaságossági okok miatt nem valósulhattak meg” – mondta el Bartha Péter.
Az Avnet TS a balkáni régió országaiban hosszú távú, minden fél számára jövedelmező kapcsolatok kiépítésére törekszik, így a piac megismerésére, a piaci szereplőkkel való konstruktív együttélésre is nagy hangsúlyt helyez: a régió négy országában (Bulgária, Horvátország, Szerbia és Szlovénia) helyi, több évtizedes szakmai múlttal rendelkező szakembereket alkalmaz. Amennyiben terjeszkedni szeretnének, a piacnyitás több magyar cég számára is kiváló lehetőséget teremt, mert egy stabil cég segítségével tehetik azt meg.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetőt neveztek ki az LG Electronics Magyar Kft. élére
- David Blunck az Invitel új vezérigazgatója
- MBA alapító az IP Systems új ügyvezetője
- Távozik a Magyar Telekom egyik vezérigazgató-helyettese
- Új vezérigazgatót neveztek ki az Antenna Hungáriánál
- Új területi vezető a Philips Magyarországnál
- Az IBM alelnöke a Xeroxhoz igazolt
- Vezetőváltás a Nokia magyarországi vállalatánál
- Új vezető a várakozáson felül teljesítő Nokiánál
- Kiszáll az Invitelből többségi tulajdonosa
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.