Ingyenes Google eszközök magyarországi civil szervezeteknek
Magyarországra is megérkezett a "Google Nonprofit Szervezeteknek" program, amely havonta több mint 2,5 millió forintnak megfelelő ingyenes hirdetési keretet nyújt, videók készítését biztosítja, valamint ingyenes irodai szoftvercsomagot kínál. A "Google Nonprofit Szervezeteknek" programhoz a világ 12 országából csatlakozhatnak, Magyarországon a TechSoup nemzetközi szervezet helyi partnerével, a NIOK Alapítvánnyal együttműködésben, a CivilTech Program keretében érhető el.
· A Google Ad Grantsszel webhelyük reklámját helyezhetik el a Google hirdetési rendszerében, ahol akár havi 10 000 dollárnyi (több mint 2,5 millió forintos) hirdetési keretet használhatnak ingyenesen. A Google AdWords hirdetéseken keresztül könnyebben felhívhatják a figyelmet küldetésükre és kezdeményezéseikre, hogy minél több emberhez juttassák el üzenetüket.
· A YouTube Nonprofit program segítségével egyszerűbben bemutatkozhatnak és közelebbről is megmutathatják, mivel foglalkoznak. A YouTube-on megnövelt feltöltési kapacitás áll a rendelkezésükre, csatornájukat jobban testreszabhatják, így sikeresebben mozgósíthatják a nézőket.
· A Google Apps Nonprofit Szervezeteknek a cégeknek szóló Google Apps irodai szoftvercsomag ingyenes változata, amely egyebek mellett tartalmazza a Gmailt, a Google Dokumentumokat és a Google Naptárat. A nonprofit szervezetek így hatékonyabbá és kényelmesebbé tehetik a mindennapi munkát: dokumentumaikat az interneten, a felhőben tárolhatják, ezeken egyszerre, közösen dolgozhatnak.
Magyarországon a - most induló Google Nonprofit Szervezeteknek program előzményeként - 2013 december óta elérhető ingyenes Google Ad Grants hirdetési keret egyik sikeres felhasználója a WWF Magyarország. Ők arról számoltak be, hogy nemcsak a karácsonykor meghirdetett farkasvédelmi program, és a tavaszi SZJA 1% felajánlásával kapcsolatos kampány jutott el jóval több emberhez, de olyanokat is megszólíthattak az ingyenes hirdetéseknek köszönhetően, akikhez máshogy nem, vagy csak sokkal nehezebben jutottak volna el.
Azokban az országokban, ahol már elindult a Google Nonprofit Szervezeteknek program, számos nonprofit szervezet számolt be jelentős eredményekről. Az észak-amerikai Direct Relief nevű szervezet a világ katasztrófa sújtotta, és szegény vidékein nyújt orvosi segítséget, a “Google Nonprofit Szervezeteknek” program keretében a Google AdWords segítségével egy millió dollár adományt tudott gyűjteni. A Mental Health nevű mentális egészséggel foglalkozó szervezet honlapját pedig 25%-kal többen látogatták azután, hogy csatlakozott az ingyenes programhoz.
A Google a TechSoup Global szervezet és magyarországi partnere a NIOK Alapítvány segítségével indítja el a programot Magyarországon. A programhoz azok a Magyarországon bejegyzett nonprofit szervezetek csatlakozhatnak, akik az ezen a linken olvasható feltételeknek is megfelelnek. A Google az interneten élőben közvetített oktatásokat is szervez a közeljövőben. Ezekhez a Hangout on Airen közvetített tájékoztató előadásokhoz bárki csatlakozhat, így a szervezetek megtudhatják, hogy hozhatják ki a legtöbbet maguk számára a programból. Az előadások pontos időpontjai a Google Ground honlapjára kerülnek fel hamarosan.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar vakok számára indítottak internetes szolgáltatást
- Az elmúlt több mint 150 év végrendeletei elérhetők az interneten
- Robin Williams áll a világ legfelkapottabb kereséseit összegző listán
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Interneten is látogatható az auschwitzi múzeum
- Magyarországi eseményekről emlékezik meg a Google
- Ingyenes online könyvtárat nyitott az UNESCO
- Óriási piacot hódít a Google
- Már öt hazai múzeum is látogatható virtuálisan
- Biztonságosabb internet - NetBarát oldalt indított az Invitel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.