Online tanácsadás indult meleg fiataloknak
Online tanácsadó szolgálat kezdte meg működését Csehországban olyan, szexuálisan kisebbséghez tartozó fiatalok számára, akiket másságuk miatt lelkileg vagy testileg bántalmaznak szűkebb környezetükben, az iskolában vagy a családjukban.
A Nyílt Társadalom Alapítvány és a Norvég Alap támogatásával létesült, www.sbarvouren.cz címen működő szolgálat munkájában részt vesz a tragikus sorsú fiú nagynénje, Ester Janecková színésznő és tévébemondónő is - írta a Právo című cseh lap a héten indult tanácsadásról beszámolva.
Az önmagukat kirekesztve vagy bajban érző fiatal melegek és leszbikusok chatelés útján léphetnek kapcsolatba segélyszolgálat munkatársaival. Ha épp senki nincs vonalban, a fiatalok hagyhatnak üzenetet, amelyre 24 órán belül választ kapnak a 25 különböző korú és foglalkozású tanácsadó valamelyikétől. Az új honlap egyfajta "közeli személyként" próbál segíteni a szexuális identitással kapcsolatos problémák megoldásában a fiataloknak - mondta el a lapnak Czeslaw Walek, a Prague Pride alapítója.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuális zenestúdiót, koncert- és próbatermet fejlesztett egy magyar vállalat
- Ezek a legnépszerűbb randioldalak
- Kelenföldi sorbanállás helyett internetes, elővételes vasúti jegyváltás
- Szallas.hu a milliárdosok klubjában
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Ingyenes Google eszközök magyarországi civil szervezeteknek
- Takarítsa ki PC-je szemetét a világ első digitális porszívójával!
- Kiskereskedelmi hírportálként folytatja az onlinekassza.hu
- Online közvetít klasszikusokat a Sony
- Sikeres a bécsi operaház online élő közvetítése
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.