Megváltozik a Google rangsorolási algoritmusa
A Google bejelentette, hogy április 21-től megváltozik rangsorolási algoritmusa, és a mobileszközökön előnyt élveznek majd a mobilbarát weboldalak.
A Google bejelentése szerint április 21-étől új algoritmus lép életbe. A rangsorolás során a mobileszközökön a mobilbarát oldalak élveznek majd előnyt. A mobileszközökön végrehajtott keresések során innentől kezdve előnyt élveznek azok a weboldalak, amelyek az ilyen típusú eszközökön is jól használhatóak.
A Google közleménye szerint az új algoritmus globálisan lesz elérhető, a magyar nyelven is. Az új rangsorolásnak: „jelentős hatásai lesznek a találati listára". Mindez azt jelenti, hogy a mobileszközökön végrehajtott kereséseknél egyes weboldalak előnyt élveznek majd, és emiatt megváltozik a keresésekre adott találatok sorrendje is.
A korábbi adatok szerint a keresések közel fele ma már mobileszközökről zajlik. Magyarországon ez az adat még 15% körül alakul, ám nagyon dinamikusan nő, és egyes területeken a mobilról érkező látogatók aránya akár 30% felett is lehet. Azok a weboldalak, amelyek nem rendelkeznek mobilbarát megjelenítéssel komoly piacvesztést könyvelhetnek el a közeljövőben.
Az új rangsorolás révén a felhasználók könnyebben találnak majd releváns, jó minőségű és az eszközükre optimalizált tartalmat. Mindez pedig növeli majd a felhasználói élményt is.
Kép: mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Önmagát tanító videojáték-programot fejlesztett a Google
- Önmagát tanító videojáték-programot fejlesztett a Google
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Elstartolt a gyerekbarát YouTube az USA-ban
- Elstartolt a gyerekbarát YouTube az USA-ban
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Február 23-án érkezik a YouTube gyerekbarát változata
- Február 23-án érkezik a YouTube gyerekbarát változata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon
A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak.
Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.
Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi-egyetem
Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.
A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában, a 2025-ös Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatja be az LG Business Cloud, azaz a vállalat kereskedelmi kijelzőinek és szállodai televízióinak kezelését és üzemeltetését egyszerűsítő online platform továbbfejlesztett verzióját. A bővített platform a vállalati ügyfelek változó igényeire reagál: immár magában foglalja a kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett LG DOOH Ads hirdetési megoldást, valamint a rövidtávú bérbeadásra szakosodott vállalkozások számára létrehozott LG Pro:Centric Stay megoldást is.