Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
A Celleum az idei Mobile World Congressen (MWC)i képviseltette magát. A magyar vállalat új, Plug and Play nevű, mobilalkalmazásba integrálható megoldással érkezett Barcelonába, amelybe új, kényelmi funkciót építenek.
Számos megkereséssel és Dél-Kelet Ázsia egy jelentős iparági szereplőjével aláírt együttműködési szándéknyilatkozattal zárta szereplését a Cellum a mobil iparág éves seregszemléjén, ahol a cég legújabb mobilfizetési innovációját mutatta be a mobilszolgáltatóknak, készülékgyártóknak.
A hazai megoldás egyedülálló a piacon
A Plug and Pay egy mobilapplikációba gyorsan és egyszerűen beköthető fizetési megoldás. Lényege, hogy segítségével a külsős fejlesztők is akár pár nap alatt szuperbiztonságos fizetési megoldást építhetnek saját mobilalkalmazásaikba. A teljeskörű szolgáltatáscsomagon (SDK) keresztül többek között elérhető a Cellum szabadalmaztatott kártyatárolási technológiája, valamint világszerte népszerű fizetési motorja.
Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a megoldás február elején mutatták be, és azóta Skandináviától Kelet-Ázsiáig több országból kaptak konkrét megkereséseket. Az MWC-n is több cég mutatott komoly érdeklődést a Plug and Pay iránt. Azt is hozzátette, hogy az eseményen együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá Dél-Kelet Ázsia egyik jelentős iparági szereplőjével.
Új, kényelmi funkció
A Cellum mobilfizetési platformjába a közelmúltban új, kényelmi funkciót épített, hogy mobiltárcáiban még könnyebbé és biztonságosabbá tegye a felhasználók számára a kezdeti regisztrációs lépéseket. A kártyaadatok begépelése helyett elegendő, ha a telefon kamerája segítségével beszkenneljük a bankkártyát, és az applikáció az adatokat automatikusan beolvassa. A kártyaszkennelési megoldás a nyílt forráskódú Card.io szoftverfejlesztői csomagra épül és a jövőben a Plug and Pay-nek is része lesz.
A Plug and Pay a hivatalos oldalon júniustól lesz elérhető, a fejlesztői csomagra azonban már megnyílt az előregisztráció.
Kapcsolódó cikkek
- A nők kevésbé elővigyázatosak a kiberfenyegetésekkel szemben
- Microsoft Lumia 640 és Lumia 640 XL: Windows 10-re hangolva
- Androidon is elérhető a világ legnépszerűbb rendszer-diagnosztikai szoftvere
- Turisztikai applikáció az SAP-tól
- D-Link Smart Home és mobilra optimalizált újdonságok a MWC kiállításon
- Az MWC-n debütált a Samsung Pay
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Mobilfizetési alkalmazásokat fejlesztett a Cellum
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- A Cellum fejlesztette a Telenor mobilfizetési alkalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?