Törli a Facebook az inaktív rajongókat
A Facebook nem teketóriázik. Úgy döntöttek, a nem aktív felhasználók kedveléseit egyszerűen száműzik az oldalról.
A tegnapi nap folyamán a szemfüles felhasználók észrevehettek egy aprócska változást a Facebookon. Ha valaki tudta számszerűen hányan kedvelték saját vagy éppen kedvenc oldalán, az lehet, hogy most döbbenten figyeli a számot csökkenését. Ennek oka viszonylag egyszerű: a Facebook úgy döntött, a már nem aktív felhasználók lájkjait törli az oldalról.
Az inaktív felhasználók táborába azok tartoznak, akik korábban úgy döntöttek, deaktiválják Facebook-oldalukat, illetve, akik meghaltak, és szeretteik profiljukat emlékoldallá nyilvánították. Így tegnaptól több oldalon is tapasztalható a rajongók számának csökkenése, amely immáron a valós, elérhető felhasználók táborát mutatja.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Az állásunkba kerülhet a közösségi locsogás
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Örökölhetők lesznek a Facebook-profilok
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Facebook-katonákat vetnek be tavasztól
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar mérnöki bravúr a világ színpadán
A bim.GROUP mérnökeinek tervezése rangos elismerést kapott: a kecskeméti Greentech Solar Parking megnyerte a TEKLA BIM Awards „Kis méretű projektek” kategóriájának regionális díját, így továbbjutottak a nemzetközi döntőbe. Ezzel a hazai mérnökök kimagasló digitális, BIM-alapú tervezési és modellezési munkáját ismerték el. A projekt ráadásul a fenntarthatóságot is szem előtt tartja: a filigrán, feszített kötélszerkezetű napelemes parkoló árnyékolja az autókat, miközben megújuló energiát termel – új irányt mutatva ezzel a fenntartható városi infrastruktúra fejlesztésében. A díjnyertes tervezést a KÉSZ Metaltech kivitelezésében valósították meg.
Körforgásban a fenntarthatóság: Rekord újrahasznosítás az LG-nél
Az LG Electronics (LG) nyilvánosságra hozta 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámol a 2030-ig kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez vezető jelentős előrelépésekről. A dokumentum külön kitér az üvegházhatású gázok (ÜHG) kibocsátásának csökkentésére, valamint a körforgásos gazdálkodásban elért eredményekre. A jelentés bemutatja, hogyan építi be a vállalat a fenntarthatóságot működésébe, összhangban „Jobb élet mindenkinek” fenntarthatósági víziójával.
Sztárok a gyerekekért: licitálj egy jobb szeptemberért!
Ismert művészek, sportolók és civilek fogtak össze a Tűzcsiholó Egyesület kezdeményezésére, hogy segítsenek 155 hátrányos helyzetű gyermeknek méltó módon elkezdeni a tanévet. Az „Egy iskolatáskányi remény” elnevezésű jótékonysági kampány keretében online aukció indult, ahol különleges, személyes tárgyakra lehet licitálni.
AI-tal turbózott kijelzők: Bemutatkozik a Samsung új Smart Monitor szériája
A Samsung bejelentette új Smart Monitor termékcsaládját, amelyben a csúcskategóriás Smart Monitor M9 (M90SF), valamint a továbbfejlesztett Smart Monitor M8 (M80F) és M7 (M70F) modellek is helyet kaptak. Az M9 modell a korszerű QD-OLED technológiának és az egész szériára jellemző intelligens AI-funkcióknak köszönhetően még személyre szabottabb és összekapcsoltabb felhasználói élményt nyújthat munkához és kikapcsolódáshoz egyaránt.
Vigyázz, ki vagy online – A Telekom segít megvédeni digitális énedet
A Telekom #OwnYourWorld néven indít új online platformot és kampányt kilenc európai országban – köztük hazánkban is –, amely a Z generáció digitális tudatosságát kívánja erősíteni. A cél, hogy felhívja a figyelmet a digitális identitás védelmének fontosságára, különösen a mesterségesen létrehozott „digitális hasonmások” és a „brainrot” (agyrohasztás) jelenségei kapcsán.