Vezető MPS szolgáltató a Xerox
A napokban hozta nyilvánosságra legfrissebb infokommunikációs jelentését az InfoTrends. A neves kutatócég a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokat (MPS) vizsgáló felmérése szerint a Xerox ennek a szegmensnek a vezető szolgáltatója.
A Xerox lett az MPS szegmens vezető szolgáltatója. Az InfoTrends állásfoglalása szerint a Xerox széleskörű és szegmentált szolgáltatásokkal van jelen az MPS piacon. Mindenféle típusú és méretű vállalkozás számára képes megoldásokat biztosítani, amelyek révén proaktívan képes menedzselni a vállalatok dokumentumkezelési folyamatait anélkül, hogy az ügyfeleinek ezzel bármilyen teendője lenne, illetve emiatt erőforrásokat, embereket kellene átcsoportosítania.
A Xerox tavaly indította útjára a menedzselt nyomtatási megoldásainak legújabb generációját, ami három fő pillérre épül: a felmérésre és optimalizálásra, a biztonságra és integrációra, valamint az automatizálásra és egyszerűsítésre. A vállalat előrejelzése szerint a jövőben egyre inkább növekszik az igény az MPS iránt a kis-, közepes – és nagyvállalatok körében. Használatával a nyomtatási feladatok költséghatékonyabban menedzselhetőek, az irodai folyamatok könnyedén digitalizálhatóak bármilyen munkakörnyezetben, és ezzel együtt a cégek még inkább mobilizálhatóak, versenyképesebbé tehetőek.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Jól járnak a felhasználók a Samsung és a Microsoft partnerségével
- Új vezető a HTC élén
- Új vezető a HTC élén
- Átláthatóvá teszi a városi utazási szokásokat a Xerox fejlesztése
- Átláthatóvá teszi a városi utazási szokásokat a Xerox fejlesztése
- OKI: a költségek 30 százaléka megspórolható optimalizált dokumentumkezeléssel
- OKI: a költségek 30 százaléka megspórolható optimalizált dokumentumkezeléssel
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.