Értékesítési igazgatót váltott a Fujitsu
Gacsal József irányítja a Fujitsu magyarországi értékesítési és szolgáltatási tevékenységét.
Jelentős iparági tapasztalattal rendelkező szakember, Gacsal József tölti be a vezető japán ICT vállalat magyarországi leányvállalatának egyik kulcspozícióját. Számára nem ismeretlen a terep, korábban jelentős informatikai piaci szereplők üzletfejlesztési menedzserként tevékenykedett országos és regionális feladatkörökben.
A szervezet alelnökeként 2011 óta vezeti az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetségének (korábban Informatikai Vállalkozások Szövetsége) elektronikai tagozatát, amelynek alapításában is részt vett.
Az új értékesítési igazgató irányítja majd a Fujitsu teljes magyarországi kereskedelmi tevékenységét. Feladatai közé tartozik a szolgáltatási csoport, a nagyvállalati értékesítési csoport, valamint a viszonteladói kereskedelmi csoport irányítása. Az új igazgató a vállalat üzletfejlesztési tevékenyéségében is aktív szerepet fog betölteni.
Kapcsolódó cikkek
- 1,6 millió eladott készülékével továbbra is veszteséges a BlackBerry
- Vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Új vezető a HTC élén
- A Philipstól a Xeroxhoz igazolt Stephen Rusckowski
- Debrecenben nyílt meg Magyarország első vidéki Samsung Experience Store-ja
- Továbbra sem nyereséges a YouTube
- Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a 2014-es évet az Ingenico Group
- A Samsung kezében a Loop Pay
- A Jófogás bekebelezte az OLX-et
- A Huawei közel 10 milliárd forintot fordít a hazai szélessávú vezetékes internet fejlesztésére
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.