Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
Talán sokan még bele sem gondoltak, hogy miért döntött úgy a Google még 2000-ben, hogy bevezeti a képkereső funkciót. Nos, kiderült, hogy nő van a dologban.
Eric Schmidt, a Google alelnöke végre elárulta, miért is vezette be a Google a képkeresés funkciót évekkel ezelőtt. Bármennyire bonyolult technológiai magyarázatot is várunk, a válasz ennél jóval egyszerűbb. Kiderült ugyanis, hogy a megoldás Jennifer Lopez dekoltázsának köszönhető.
Schmidt egy interjút adott a Dazed Digital magazinnak, amelynek elárulta, hogy a 2000-ben Grammy-díjátadó volt az a fordulópont, miután elhatározták, megvalósítják a Google keresőjében a képkeresés funkciót. Jennifer Lopez színésznő a gálán egy olyan kivágott ruhát viselt, amely köldökéig majdnem mindent engedett láttatni. Csupán a mellbimbóit ragasztotta le, nehogy a lesifotósok valami olyat kapjanak lencsevégre, ami számára is kínos lenne. Ezen kívül azonban nem sokat takargatott a felső testéből (lásd a képen).
Eric Schmidt elmondása szerint olyan sokan kerestek rá akkor a különös Versace ruhára és Jennifer Lopezre, hogy azóta is minden idők egyik legkeresettebb képeként tartják számon a Google pályafutása óta. Akkor a vállalat munkatársai is ráébredtek arra, hogy a szöveg már nem elég az embereknek, ennél többet szeretnének. Végül így alkották meg a képkeresést, amely azóta is szerves részét képezi a Google keresőjének.
Forrás: Businessinsider.com; nyitókép: qz.com
Kapcsolódó cikkek
- „Megfordult” a Google
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- A Firefox a Google keresőjétől a Yahoohoz pártol
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást
- A tenger mélyét fotózzák a Google Utcaképéhez hasonló technikával
- Milyen egy jó családi fotó?
- JAlbum 12.1.9
- Több millió arcképet gyűjt az NSA az internetről
- Frissítette algoritmusát a Google
- Víz alatti Street View képek az USS Mohawkról
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban néhány centin múlik a boldogság?
Kétségtelen, hogy a magasság sokak számára fontos tényező lehet a párválasztás során – gyakran már az ismerkedés elején alapelvárásként jelenik meg. A Tinder nemrég új funkcióval igyekszik kiszolgálni ezt az igényt: bevezette a magasság szerinti szűrést, igaz, csak előfizetői számára. Ami azonban náluk újdonságnak számít, az a Randivonal felhasználóinak már régóta elérhető – ráadásul teljesen ingyen. A magyar társkereső oldalon ugyanis kezdettől fogva lehetőség van magasság alapján szűrni a találatokat.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
A városi autópályák hatása a személyes kapcsolatokra
Egy friss, a Budapesti Corvinus Egyetem részvételével készült nemzetközi kutatás szerint a városi autópályák átlagosan 1-16 százalékkal csökkentik a társas kapcsolatok számát azok között, akik az út két oldalán élnek.
"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.