Mobilbarát oldalakat preferál a Google kereső

Vértes Judit, 2015. április 22. 09:36

A Google átalakította a mobileszközökön működő kereső rendszerét: előnyben részesíti azokat a weboldalakat, melyek mobilkészülékeken jól böngészhetők.

A mai naptól a Google nem csak azt veszi figyelembe a keresési eredmények sorba rendezésénél, hogy mennyire felel meg az oldal tartalma a keresési feltételeknek, hanem az oldal elrendezését is. Minél inkább mobilbarát egy oldal, annál nagyobb valószínűséggel fog megjelenni az eredmények között mobileszközökön, illetve az okostelefonokon.

 

Mostantól a mobileszközünkön leginkább olyan oldalak jelennek meg, amelyeknél nem kell nagyítani- kicsinyíteni, ide-oda görgetni, hogy el tudjuk olvasni. Természetesen azért még mindig az oldal tartalmának a megfelelése a legfontosabb, de a több adekvát tartalommal rendelkező oldal közül a mobileszközre tervezettet helyezi előrébb.

Az emberek egyre többször használják mobil eszközeiket a böngészésre. Az online adatforgalom 60%-át mobil eszközök generálják a ComScore 2014-es felmérése szerint. Épp ezért a cégeknek itt az ideje odafigyelni arra, hogy a weboldalaik mobil eszközökön is jól olvashatóak, jól használhatóak legyenek. Azok a cégek, melyek eddig erre nem figyeltek, több látogatótól, vásárlótól eshetnek el az elkövetkezendő időben a Google frissítése miatt.

Forrás: CNET.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Lénárt Viktor AI-támogatott HR-megoldásokat fejlesztő céget indít

Jelentős változás a magyar HR-piacon: Lénárt Viktor, a Grow Csoport, a hazai vezető- és szervezetfejlesztési piac egyik meghatározó cégének legnagyobb tulajdonosa és elnöke értékesítette tulajdonrészét. Viktor 2025-től új, saját tulajdonú cégében, a ZEL Group Zrt.-ben folytatja munkáját, amely AI-támogatott vezetői és szervezetfejlesztési termékekkel lép be a hazai és nemzetközi piacra.

2025. január 15. 13:36

Így tanultunk meg közlekedni – avagy a KRESZ története és oktatása Magyarországon

A KRESZ története jól mutatja, ahogy a közlekedés szabályozása a forgalom bonyolultságával együtt fejlődött. Alapvető célja mind a mai napig a biztonság növelése, ami azonban más-más hangsúlyt jelentett a történelem folyamán. A kezdeti időszakban a közlekedés alapszabályait alkották meg, ezt követte a motorizáció fejlődése miatt szükséges korlátozások beépítése a szabályozásba. Napjainkban pedig már az emberi tényezőt is figyelembe kell venni, azaz a biztonságot előtérbe helyező közlekedési kultúra kialakítása a feladat.

2025. január 15. 11:55

Tóth Orsolyát választották meg az MRSZ-OOH Szövetség elnökének

A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott a nagy tiszteletben álló alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. 9 év után az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát, az M-METER Kutató és Elemző Kft. újonnan regnáló vezetőjét szavazták meg egyhangúlag a közterületi piaci szereplők érdekképviseleti csoportosulásának új vezetőjének. 

2025. január 15. 10:12

A Samsung bemutatta 2025-ös monitorjait

A Samsung a CES 2025 First Look eseményén mutatta be idei Smart Monitor, Odyssey Gaming Monitor és ViewFinity termékcsaládját. A Smart Monitor M9 mesterséges intelligenciával továbbfejlesztett szórakozási lehetőségeket és hatékonyságot szolgáló funkciókat kínál, az Odyssey OLED G6 és Odyssey OLED G9 készülékek pedig az első olyan 27 colos 4K OLED képernyőjű gaming monitorok a vállalat történetében, amelyek emellett 500 Hz-es képfrissítési frekvenciával rendelkeznek. A legnagyobb, 16:9 képarányú 4K ViewFinity modell 37 colos kijelzővel fokozza a hatékonyságot.

2025. január 14. 19:59

Közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni

Lezajlott a magyar kommunikációs tér teljes platformizációja, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, akik nincsenek jelen a közösségi médiában. Egyebek mellett erről olvashatunk egy, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készült friss kutatásban, amely minden eddiginél átfogóbb képet nyújt a magyarok tartalomfogyasztási szokásairól a Facebookon.

2025. január 14. 16:36

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 2. 11:51

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22