Frissült az Android Wear platform
Frissült a Google okosóra platformja, az Android Wear. Az update révén többek között Wifi támogatást kapott az eszköz.
Hivatalosan is megkapta az Android Wear korábban rebesgetett frissítését. A megújult rendszer minden olyan eszközre elérhető lesz, melynek fedélzetén a Google rendszere fut, kezdve az LG Watch Urbane-nal, majd fokozatosan követi őt a többi eszköz az elkövetkezendő hetekben.
A frissítés révén a platform Wifi támogatást kapott, amely azt is jelenti, hogy a telefont akár otthon is hagyhatjuk, azonban ez nem minden. Az alkalmazások ezentúl always-on módban is rendelkezésre állnak, valamint az óra kijelzője is mindig bekapcsolva lehet. Korábban ez a funkció csupán a kijelzőre volt szűkítve, mely ilyen módon mutatta a pontos időt. A fejlesztőknek is hasznos lehet ez a megoldás, hiszen alkalmazásuk ezáltal egészen addig látható lesz, míg szükség van rá.
Az animációhoz kattints a képre
A képernyőn az óra csak akkor válik teljesen színessé, ha a felhasználó aktívan nézi azt, ezzel energiát takarítva meg az adott eszköznek. A gesztusvezérlést is beépítették az Android Wearbe. Ha pedig egy hangulatjelet szeretnénk küldeni, elég csak az órára rajzolni. A Google képes felismerni az adott karaktert, és a végeredményt elküldeni a szándékolt címzettnek.
A frissítés csupán néhány nappal az Apple Watch piacra kerülése előtt jelent meg.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Nem fog működni a YouTube a régi eszközökön
- A Google engedi, hogy mentsük keresési előzményeinket
- Mobilbarát oldalakat preferál a Google kereső
- A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
- A Microsoft szövetséget kötött a Google riválisával, a Cyanogennel
- 100 napig a levegőben a Projekt Loon ballonjai [Videó]
- A Google AdSense rendszerén keresztül fertőztek a vírusok
- Minek Apple Watchot venni, ha el is készíthető [Videó]
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt
Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.
Több száz EV-töltővel lendítenek egyet az olasz e-mobilitáson
Bár Olaszországban az újonnan regisztrált elektromos járművek aránya a teljes járműállományhoz képes még meg sem közelíti a német, francia vagy skandináv adatokat, ezen a téren jelentős fejlődésre számítanak az országban: az évtized végére várhatóan az olasz utakon több mint 280 ezer elektromos jármű, ezen belül pedig 10 ezer e-busz fog közlekedni.
Ezek voltak a Hisense legfontosabb CES 2025 bejelentései
A Hisense is számos innovációval és bejelentéssel készült a nemrég zárult CES 2025-re, de a konferencia keretében jelentette együttműködéseit a Pantone-nal és a Devialet-tel is. Ezek a partnerségek a Hisense prémium TV- és Laser TV-termékcsaládjait emelik új szintre a Pantone-hitelesített kiváló képminőséggel, valamint a Devialet elismert hangtechnológiai szakértelmével.
Mérföldkő: elektromos kategóriára vált a Széchenyi-egyetem Formula Student-csapata
Történetének legsikeresebb szezonja után a belső égésű motort villamos hajtásra cseréli és az elektromos kategóriában indul a továbbiakban az Arrabona Racing Team – jelentette be a győri Széchenyi István Egyetem Formula Student-csapata. A váltás óriási kihívást, de új távlatokat is jelent: a hallgatóknak lehetőségük nyílik kipróbálni az e-mobilitás legkorszerűbb technológiáit a gyakorlatban, ezzel még versenyképesebb tudást elsajátítva.