Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
Lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015 közönségszavazása. Kiderült, hogy ki a 1,5 milliárd forgalom alatti 20 legnépszerűbb webáruház Magyarországon. 9278 szavazat érkezett, közülük került ki a TOP 20 online áruház, akiket a következő fázisban a Testbirds 400 tesztelője tesztel. A 10 legjobb felhasználói élményt nyújtó webáruház pályázatot nyújthat be, végül szakmai grémium és a felelős kereskedőkből álló zsűri dönt, ki lesz az év internetes kereskedője.
Lezárult az Év Internets Kereskedője Díj 2015 közönségszavazása. A közönség szerint a legjobb 20-ba jutott internetes kereskedők, így a díjra esélyesek:
btech.hu, butlers.hu, carpmania.hu, csapuniverzum.hu, emanufaktura.hu,
gyerekjatekok.hu, hadawebshop.hu,hdishop.hu, kezimunkakellek.hu,
lifestyleshop.hu, maesteszinhaz.hu, metroman.hu, mukoromalapanyagok.net,
netkazan.hu, rusztikhome.hu, szamoskozigobelin.hu, szerszam.shop.hu,
trendmaker.hu, tutitinta.hu, vilagitas.eu
A Testbirds csapata az Év Internetes Kereskedője Díj kapcsán abban segít, amivel ügyfeleinek is: aktívan bevonni az igazi felhasználókat. A crowdtesting szolgáltató 400 lelkes felhasználót kér fel több ezer tesztelője közül, hogy a közönségszavazás 20 legnépszerűbb webáruházát próbára tegyék. Minden webshopot 20 felhasználó tesztel le, majd mindegyikük egy részletes kérdőíven értékeli a bolt által nyújtott felhasználói élményt.
A díj nyertesének ünnepélyes kihirdetésére és a díjátadására 2015. június 4-én, a SzEK.org XII. E-Kereskedelem Konferenciájának ünnepélyes díjkiosztóján kerül sor. A nyertes egy évig használhatja az Év Internetes Kereskedője címet és logót, és a hozzá tartozó jelentős médiafigyelmet, megkapja a díj főtámogatójának a MasterCardnak a fődíját, a Testbirds részletes értékelését, tanácsadását és a Szallas.hu wellness hétvégéjét összesen 2,5 millió forint értékben.
A MasterCard - a korábbi évekből is ismerve a verseny koncepcióját, célkitűzéseit és eredményeit -, szívesen vállalta a főtámogatói szerepet. „Az internet és a mobileszközök elterjedésével a vásárlási szokások is megváltoztak: ma már akár a tömegközlekedési eszközökön utazva is vehetünk termékeket és szolgáltatásokat a webshopok széles kínálatából, a bankkártyánk segítségével pedig azonnal, biztonságosan fizethetünk, időt és pénzt megtakarítva" – mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. – „A MasterCard elkötelezett az innovatív kártyás fizetések fejlesztésében, és szívesen áll olyan kezdeményezések mellé, amelyek növelik az internetes vásárlás színvonalát és biztonságát, ezáltal is közelebb hozva az elektronikus fizetést a fogyasztókhoz."
A Díj kiemelt támogatója a Netrisk.hu, aki felelős online kereskedőként elkötelezetten támogatja az internetes kereskedelem minőségének, színvonalának fejlesztését. Ezért örömmel segítette a "Az Év Internetes Kereskedője 2015" közönségszavazását, hiszen a minőségi szolgáltatáshoz az ügyfelekkel folytatott motiváló és inspiráló párbeszéd a legjobb, legrövidebb út.
Tények és érdekes morzsák a haza e-kereskedelemről:
A magyar online kiskereskedelem már 2014-ben is nagyon erős volt: tavaly közel 266 milliárd forintot költöttünk el az 5500 bejegyzett kiskereskedelmi webáruházban, 49 milliárd forinttal többet, mint egy évvel korábban. További érdekesség, hogy tavaly átvették az internetes vásárlásban a vezetést a nők, az év második felében a vevők 53 százalékát ők teszik ki.
Ugyanígy meghökkentő, hogy az 5500 magyar kiskereskedelmi webshop közül már körülbelül 180 van, ami 100 millió forint feletti forgalmat bonyolított: a magyar e-kereskedelem szintet lépett. Az online kiskereskedelemben 2014-ben jelentősen nőtt a bankkártyás fizetések aránya is egy év leforgása alatt kétszeresére, az összes vásárlás értékére vetítve 15%-ot már bankkártyával fizettek.
Gondolta volna, hogy...
· 2013-ban a Shopline-os csomagokhoz összesen 260 km ragasztószalagot és 25 tonna kartondobozt használtak fel?
· A Shopline egyik legérdekesebb karácsonyi csomagja tavaly egy könyv, egy gumikesztyű és szivacs volt külföldi szállítással.
· A JátékNet legkisebb összegű rendelése, amit futárral szállítottak: 5 darab füzetborító volt, összesen 350 Ft értékben?
· Egy alkalommal pedig Pick Pack Pontra kértek 1 darab füzetborítót, 290 Ft értékben, amiért szállítással együtt a vevő 1080 Ft-t fizetett.
· A Szallas.hu-n volt olyan vendég, aki télvíz idején mezei virágokkal akarta megkérni szíve választottját – a szállásadónak talpraesettnek kellett lennie - más élő nyulat szeretett volna ajándékozni.
· Tavaly a legdrágább extra kérés a Szallas.hu-n mintegy félmilliós költséget jelentett, ekkor egy Rolls-Royce-ot kellett szerezni a vendégnek hölgykísérettel.
· A Magyarországon 2013-ban indult Tesco Online volt az első nagy internetes kereskedő, akiknél kizárólag bankkártyával lehet fizetni, és egy év leforgása alatt a legnagyobb online értékesítő FMCG cég lettek.
· A fizetéssel kapcsolatban minden tizedik szállásadó jelezte a Szallas.hu-nak, hogy valamelyik vendég nem pénzzel vagy utalvánnyal kívánt fizetni – a természetbeni megoldások között a csereüdülés, a csokoládé és a bor mellett többek között tűzifa, életbiztosítás és szőnyeg is szerepelt.
· A hdishop.hu által meghirdetett Első Magyar Zoknicsereprogram ideje alatt annyi használt zokni jött össze tavaly, hogy a belőle újrahasznosult szigetelőanyaggal egy egész focipályát be lehetne takarni.
· A hdishop.hu legnagyobb harisnya rendelését tavaly egy bankos hölgyekből álló csoport hozta össze, akik 147 darab harisnyát rendeltek közel 200 ezer forint értékben – ráadásul rendszeresen visszatérő vendégek.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az Év Internetes Kereskedője Díj 2015
- Újra innovációs forráshoz jutnak az informatikai vállalkozások
- Áder János: a technológiai fejlődés motorja az innováció
- Átadták Az Év Honlapja díjakat
- Újra lesz Appra magyar! alkalmazásfejlesztő verseny
- Internetadó - Az informatikai szövetség a javaslat visszavonását követeli
- Ki lesz az ÉV CIO-ja idén?
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Megvannak az év legjobb honlapjai
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?
A Booking.com a szálláshelyeket kereső utazók egyik legfontosabb platformja, de mára olyan szolgáltatások, mint az autóbérlés és a repülőjegy vásárlás is elérhetővé váltak az oldalon keresztül. Ez a világ leglátogatottabb utazási és turisztikai honlapja, amely 2023-ban több mint egymilliárd foglalást bonyolított le, ami kétszerese a 2016-ban regisztrált számnak. Az ESET kiberbiztonsági szakértői most megmutatják, hogyan vadásznak ránk a csalók az adathalász e-mailek küldésétől a hamis hirdetések közzétételéig, miközben a megérdemelt nyaralásunkat tervezzük – és ahhoz is tanácsokat kapunk, miként lehet védekezni ez ellen a csalásforma ellen.
A feltöltőkártyásoknak is bevezeti az eSIM technológiát a Telekom
A Magyar Telekom idei fejlesztései közé tartozik az eSIM technológia bevezetése a feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező szegmensnek. Az ügyfelek számára lehetővé vált, hogy fizikai SIM-kártya nélkül használhassák mobil eszközeiket és a telekommunikációs vállalat szolgáltatásait.
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.
Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása
Közel érintésmentes könyvelési megoldást fejlesztett a Process Solutions, Magyarország vezető számviteli szolgáltatója. A PS APPS-t az különbözteti meg a piacon elérhető többi rendszertől, hogy nem statisztikai alapon működik, mint a klasszikus AI megoldások, hanem 100%-os pontossággal funkcionáló megoldásról van szó, amelyen a vállalat már tízezres nagyságrendben futtat át számlákat. A használatbavétellel ráadásul a könyvelési szakemberek manuálisan végzett munkafolyamatai legalább 50%-kal csökkenthetőek.