Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit

forrás: Prím Online, 2015. május 5. 14:45

Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően nincs több kihasználatlan, üres felület a weboldalakon. A CrocTech által alkalmazott technika valós időben kutatja fel a szabad helyeket, és azokat egy algoritmus alapján hasznos tartalmakkal, illetve hirdetésekkel tölti fel. A ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hálózatban végzett sikeres tesztek után a megoldás most Ausztriában, Németországban és Svájcban is sikeresen debütált a GroupM érdekeltségébe tartozó plista Gmbh és a CrocTech között létrejött exkluzív megállapodás alapján.

Miközben a legtöbb weboldal szerkezete statikus, a megjelenő tartalmak dinamikusan változnak: különböző hosszúságú cikkek, aktív vagy éppen inaktív hirdetési zónák, hirdetésblokkolók, folyamatosan bővülő hozzászólások akadályozzák meg a hatékony és tervezett helykihasználást. Az így keletkező üres helyeket egy többhasábos oldalon még a legmodernebb tartalomkezelő rendszerek sem tudják kompakt módon kitölteni. Legalábbis mostanáig, ugyanis a magyar CrocTech által fejlesztett Croc Space Optimizer (CSO) éppen erre a problémára kínál megoldást.

 



„Miközben az online médiatulajdonosok folyamatosan dolgoznak a hirdetési potenciál növelésén, nem tervezetten átlagosan egy weboldal 15-20 százalékán nincs sem tartalom, sem hirdetés. Ezt oldja meg termékünk, mely a dinamikusan és esetlegesen keletkező speciális felületek használatával biztosítja a tartalom, a hirdetés és a forma egyensúlyát, s ezen keresztül új bevételi lehetőségek kialakítását és a felhasználói lojalitás növelését” – ismertette a részleteket Palánki Zsolt, a CrocTech egyik alapítója és cégvezetője.

A CrocTech elsőkén a ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hirdetési hálózatában tesztelte a megoldást nagy látogatottságú oldalak bevonásával. „Többek közt a Russmedia oldalain és a Jobinfo.hu, illetve a Depo.hu oldalakon próbáltuk ki a rendszert, az eredmények rendkívül meggyőzőek voltak, a látogatók tovább időztek az oldalakon, így akár 40 százalékos hirdetésibevétel-növekedés is elérhető. Ezért úgy döntöttünk, hogy a CrocTech együttműködő partnereként Magyarországon a CTnetwork hirdetési hálózat tagjai számára felajánljuk a Croc Space Optimizer használatát annak érdekében, hogy meglévő és új ügyfeleink számára az eddig ki nem használt felületeiken további bevételeket generáljunk” – mondta Trentin Tamás, a ReachMedia ügyvezető igazgatója.

A nyugatot is meghódítja a magyar fejlesztés

A magyar megoldás Európa más országaiban is elérhető: a CrocTech exkluzív szerződést kötött stratégiai partnerével, a jelenleg 10 országban havonta mintegy 50 millió felhasználó számára hirdetéseket megjelenítő plista GmbH-val. A német cég elsőként Ausztriában, Németországban és Svájcban vezeti be a magyar megoldást plista Free Space Optimizer néven.

„Rengeteg weboldal-tulajdonos panaszkodik a hagyományos hirdetési felületekből származó bevételek elmaradása miatt
– mondta Dr. Dominik Matyka, a plista társalapítója és vezetője.A kiadók bevételnövelő eszközöket keresve átszervezik a hirdetési felületeket, új hirdetési formátumokat próbálnak ki, fejlesztik a navigációt, és új, korszerű dizájnt adnak az oldalaknak. Az egyedülálló Free Space Optimizerrel a plista azonban egy teljesen új utat kínál. Partnereink weboldalaik kiaknázatlan, statikusan megfoghatatlan felületein találhatnak bevételi lehetőségeket. A plista widgeteken realizált bevétel 40 százalékkal is növekedhet a Free Space Optimizer (FSO) segítségével egyszerűen, gyorsan és kockázat nélkül.”
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Pénz, de honnan? 2024. Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!

A GINOP Plusz 2.1.3.-24 Innovációs pályázati kiírás első fecskéje 70 milliárdos kerettel már pályázható a kkv-k és mikrovállalkozások részére.  Csak a kiemelt régió vállalkozásai kaphatnak belőle innovációs képességük erősítése szándékával. Újdonság, hogy a marketing, értékesítés és logisztika is innovációként ismerhető el! A Pénz, de honnan? 2024 roadshow budapesti állomásán december 17-én is sok új kedvezményes, támogatott forrást hoznak az előadók Közép-Magyarország kkv-döntéshozóinak.

2024. december 6. 16:28

A Samsung One UI 7 bétaverziója a mobil AI jövőjébe enged betekintést

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az élvonalbeli mesterséges intelligencia-algoritmusokat és a multimodális képességeket a felhasználói felület minden egyes kapcsolódási pontjába beépíti, egy olyan AI-platformot létrehozva így, amelyen minden interakció természetesnek és intuitívnak hat. A bétaverzió felhasználói elsőként tapasztalhatnak meg egy továbbfejlesztett, személyre szabhatóbb mobilélményt.

2024. december 6. 13:20

Pörög az akkumulátor szakemberek képzése Európában

Európa egyik vezető, a fenntartható energiaágazatra specializálódott szakképzési központja, az InnoEnergy Skills Institute bejelentette, hogy a két éve indított programjuk keretében, az Európai Akkumulátor Szövetség Akadémián keresztül közvetlenül kiképzett tanulók száma idén decemberre elérte a százezer főt.

2024. december 6. 11:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14

Változások a Magyar Telekom felsővezetésében

2024. december 4. 13:04

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

2024. november 29. 17:16