Nagy a kínai mobilpiac, de már nem lesz nagyobb

Czipperer Dia, 2015. május 11. 16:34

Az IDC becslései alapján nem nő már tovább jelentős mértékben a kínai mobilpiac a jövőben. A múlt évben mindössze 4%-os volt a növekedés.

Az IDC közzétette legfrissebb becslését, mely arról tanúskodik, hogy a kínai okostelefon piac elérte a majdnem maximális méretét. Ez tehát azt jelenti, hogy a kínaiak nagy része már rendelkezik mobiltelefonnal, és csak akkor vesz másikat, ha újítani szeretne, megválna régi eszközétől.

Az első negyedévet tekintve a különféle gyártók között vesztesek és győztesek egyaránt vannak. Talán nem meglepő módon az Apple ül a trónon, aki a 2015-ös év első három hónapjában 15 millió készüléket értékesített. Őt követi a sorban a Xiaomi és a Huawei, akik 13,5 és 11,2 millió mobileszközt értékesítettek.

 

 

 

A Samsung és a Lenovo szénája ebben a régióban nem áll túl jól, ugyanis mindkét gyártó esetében csökkenő tendencia figyelhető meg a korábbiakhoz képest. Az IDC adatai szerint a Samsung eladásai 53%-kal, a Lenovóé pedig 22%-kal esett vissza ebben az időszakban.

 

Forrás: Engadget.com; Kép: idownloadblog.com, blog.thegmic.com

Kulcsszavak: trend mobilpiac Kína IDC

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Alapjaiban alakul át a munkaerőpiac szerkezete

A magyar munkaerőpiac közelít a teljes foglalkoztatottsághoz, mely a következő években számos további kihívás elé állítja a gazdaságot. A munkaerőpiacra ható globális trendek, a digitális átmenet és az új technológiák pedig alapvetően formálják át a munka világát. Az automatizáció, a mesterséges intelligencia (AI) és a digitális megoldások egyre inkább átalakítják a munkahelyeket és a munkavégzés módját. A külföldi munkavállalók szabályozott keretek között történő alkalmazása pedig lehetővé teszi a vállalatok számára a globális munkaerőpiac lehetőségeinek kihasználását – vázolta fel a jövő munkaerőpiaci kihívásait és lehetőségeit Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője.

2024. szeptember 12. 18:32

Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.

2024. szeptember 12. 13:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03