A Tisza cipő is ott lesz a SzEK.org konferenciáján
Miért éri meg egy gyártónak webshopot üzemeltetni?
Vajon miért is jó egy webshop létrehozása gyártóként? Egy magyar cipőmárka tulajdonosa mesél majd erről az idei SzEK.org konferencián, ahol saját tapasztalataik bemutatásával aknázzák ki a terület nyújtotta lehetőségeket.
Egyelőre ugyan gyerekcipőben jár a Tisza Cipő webáruháza, azonban gyorsan nő a forgalma és az ősszel a francia piacon is ráerősítenek az online értékesítésre. Az indulásnál még kevesebb figyelem jutott a marketingre, azonban most már szakemberek bevonásával igyekeznek népszerűsíteni a szolgáltatást.
Számukra elkerülhetetlen volt, hogy megjelenjenek az online piacon is, Vidák László, a Tisza Cipő ügyvezető igazgatója szerint azonban a speciális termékkör miatt elég sokáig halogatták ezt a lépést, a nagy kihívást az jelentette számukra, hogyan tudják megoldani a cipő méretének beazonosítását. A fő céljuk az volt, hogy mindenki számára könnyen elérhetővé tegyék a termékeiket, és végül tavaly december másodikán elindították a webáruházukat.
Az európai rendelések január 7-től váltak lehetővé, február 4-től pedig a világ bármely pontjáról tudnak vásárolni az emberek. Úgy tűnik, van is erre igény, ugyanis már Kanadából is érkezett rendelés.
Ha pedig kíváncsiak vagytok, hogyan növlik forgalmukat az online térben, milyen módszereken használnak, a SzEK.org konferencián megtudhatjátok.
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel, a Microsoft és a Baidu vezetői is csatlakoznak a Lenovo Tech Worldhöz
- Media Hungary: a versenyt a szolgáltatás minősége generálja
- Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
- Rendszergazdáknak mutatott be új megoldásokat a Microsoft az Ignite Konferencián
- Minden második informatikus látott már sikeres hackertámadást
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- Továbbra sem szeretünk neten vásárolni
- Hogyan érvényesítsük a garanciát külfödön online vásárolt termék esetén?
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiváló magyar eredmény a Nemzetközi Informatikai Diákolimpián
Négy magyar diák képviselte hazánkat a szeptember 1-8. között Egyiptomban zajlott Nemzetközi Informatikai Diákolimpián (IOI), ami a legrangosabb informatikai világverseny a középiskolás korosztály számára. A magyar fiatal tehetségek egy arany- és egy ezüstérmet szereztek, egyikük pedig dicséretben részesült. A diákolimpikonok a Neumann Társaság tehetséggondozási programja keretében, az ELTE Informatikai Karának együttműködésével készültek fel a versenyre.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
Egyesítette erőit a Packeta és a FoxPost
Lezárult az ügylet, mellyel Magyarország legnagyobb személyes csomagátadási pont hálózata jött létre, amely több mint 2 700 csomagautomatát és 1 800 csomagátvételi pontot kínál az ügyfelek számára. A FoxPost Packetához való csatlakozásával a két cég magas színvonalú szolgáltatásai egyesülnek, létrehozva Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatát.
Az innováció új hulláma: a Z-generációról szól a Bosch×Richter Innovátorok Napja
„Zések”, avagy a digitális bennszülöttek, akik egyszerre bátrak és tudatosak, őszinték és kritikusak. Vajon hogyan vélekednek az 1997 és 2012 között születettek az innovációról, a jövő munkahelyéről, és mi az, amit szerintük az élhetőbb jövőért tennünk kell? Z-generációs példaképekkel, izgalmas kutatási eredményekkel, inspiráló kerekasztal-beszélgetésekkel, a jövő innovátoraival és a legújabb gyógyszeripari és autóipari megatrendekkel érkezik az idei Bosch×Richter Innovátorok Napja, mely ezúttal a Z-generációt állítja fókuszba.
Idén is keresik a legjobb honlapokat
’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.