A Ma este Színház lett az Év Internetes Kereskedője 2015-ben
A közönségszavazás, a vásárlói tesztek és a szakmai zsűri döntése alapján a Ma este Színház! online áruház az „Az Év Internetes Kereskedője Díj" 2015. évi nyertese. A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) főszervezésében, az eNET, az IVSZ és az Isobar társszervezésében megrendezett díjat kilencedik alkalommal adták át.
„Az Év Internetes Kereskedője Díj" első fordulójában a közönségszavazatok döntöttek, kiderült, hogy ki a 20 legnépszerűbb olyan hazai internetes kereskedő, aki magyarországi cégbejegyzéssel rendelkezik, online kiskereskedelmi tevékenységet folytat, és előző éves árbevétele nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot. Közel 10 ezer szavazat érkezett több, mint 350 weboldalra, akik közül a legtöbb szavazatot kapott TOP 20 webáruház jutott tovább.
Második körben idén először a közönség által beszavazott 20 webshopot vette 400 tesztelő vásárló nagyító alá és közülük a 11 legjobbat engedte tovább a zsűri elé. A tesztelés a Testbirds crowdtesting szolgáltató támogatásával jött létre – a cégnek többezres hazai és többtízezres nemzetközi tesztelői bázisa van. A tesztjeik fókuszában a felhasználói élmény (user experience, UX) kutatása áll, vagyis annak vizsgálata, hogy egy szoftver, pl. webáruház, mobil applikáció, könnyen érthető-e, tanulható-e, használható és szerethető-e a felhasználók számára.
Így a TOP 20 webshopot legalább 20 tesztelő próbált ki, majd válaszolt a Testbirds által készített kérdőívre, amely több módszertant egyesített magában. Először is a SUS-t (system usability scale), amely tetszőleges szoftver használhatóságát felmérő sztenderd kérdőívet és elemzési módszertant tartalmaz. Aztán az NPS-t (net promoter score), amely egyetlen kérdés arról, hogy mennyire ajánlaná a tesztelő az adott szolgáltatást. És végül a Testbirds saját kérdéseit, amelyek kifejezetten webshop specifikus kérdések többek között a termék adatlap átláthatóságára, a regisztráció egyszerűségére, illetve az árak érthetőségére irányultak. E módszertanok egyesített eredményeként állt össze a 10. és 11. helyen lévő holtverseny miatt végül a TOP 11-es rövidlista.
A harmadik s egyben végső fordulóban a TOP 11 webáruház pályázatot nyújtott be. A neves szakmai grémiumból és felelős kereskedőkből álló 19 tagú zsűri közülük választotta ki Az Év Internetes Kereskedőjét 2015-ben. Az eredményhirdetésére és ünnepélyes díjátadására 2015. június 4-én este került sor a SZEK.org által szervezett XII. Elektronikus Kereskedelem konferencia gálavacsoráján.
A megtisztelő cím elnyerésével a Ma este Színház! online áruház jogot szerzett arra, hogy használhassa „Az Év Internetes Kereskedője 2015" címet, Szetnics Lászlótól megkapta a díj főtámogatójának, a MasterCardnak a fődíját, hazavihette továbbá a Szállás.hu 4 csillagos wellness hétvégéjét, egy részletes crowdtesting elemzést 1,5 millió forint értékben a Testbirdstől, valamint egy Profil XT vezetői kompetenciafelmérést a Profiles Hungarytől.
A Ma este Színházat! 2011-ben alapította Limbacher Tivadar és Szabadkai Attila kultúrmisszióként és hobbiprojektként. Céluk akkor az volt, hogy nézőkkel töltsék meg a gyakran foghíjas színházi nézőtereket, és ezzel együtt egy új, eddig színházba nem járó közönségnek mutassák meg, hogy milyen szuper dolog a színház! Azóta az összes jelentős budapesti színház csatlakozott hozzájuk, és több, mint százezer amúgy üresen maradó széket hasznosítottak sikerrel, a közönség legnagyobb örömére!
A fődíj nyertese mellett a szervezők nyilvánosságra hozták a zsűrizés pontozása alapján a második, harmadik helyezettet.
A Ma este Színház! Az Év Internetes Kereskedője, 2015 I. helyezett
A Vilagitas.eu Az Év Internetes Kereskedője, 2015 II. helyezett
A Hádawebshop.hu Az Év Internetes Kereskedője, 2015 III. helyezett
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres évet zártak a hazai e-kereskedők
- Altegris Strategic Investment Conference – adatok, analízis, jövőkutatás és intellektuális gazdagság
- Modern térinformatika: agráriumtól a várostervezésig
- Hogyan nyissunk saját webáruházat
- A Tisza cipő is ott lesz a SzEK.org konferenciáján
- Az Intel, a Microsoft és a Baidu vezetői is csatlakoznak a Lenovo Tech Worldhöz
- Media Hungary: a versenyt a szolgáltatás minősége generálja
- Két év alatt tízszeresére nőtt az online bevásárlók száma Magyarországon
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók
Minden egyes nap 60 millió forintot, átlagosan 1,2 millió forintot lopnak el a csalók bankszámláinkról. A bankkártyás csalásokban érintett átlagösszeg egy év alatt 10 ezer forinttal, átlagosan 43 ezer forintra emelkedett. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu szakértője szerint vannak már kedvező jelek, számos intézkedés is segíti az embereket, de attól senki nem fog tudni megvédeni minket, ha mi magunk segítjük a csalókat adataink kiadásával, pénzünk hozzájuk utalásával.
Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?
A Booking.com a szálláshelyeket kereső utazók egyik legfontosabb platformja, de mára olyan szolgáltatások, mint az autóbérlés és a repülőjegy vásárlás is elérhetővé váltak az oldalon keresztül. Ez a világ leglátogatottabb utazási és turisztikai honlapja, amely 2023-ban több mint egymilliárd foglalást bonyolított le, ami kétszerese a 2016-ban regisztrált számnak. Az ESET kiberbiztonsági szakértői most megmutatják, hogyan vadásznak ránk a csalók az adathalász e-mailek küldésétől a hamis hirdetések közzétételéig, miközben a megérdemelt nyaralásunkat tervezzük – és ahhoz is tanácsokat kapunk, miként lehet védekezni ez ellen a csalásforma ellen.
A feltöltőkártyásoknak is bevezeti az eSIM technológiát a Telekom
A Magyar Telekom idei fejlesztései közé tartozik az eSIM technológia bevezetése a feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező szegmensnek. Az ügyfelek számára lehetővé vált, hogy fizikai SIM-kártya nélkül használhassák mobil eszközeiket és a telekommunikációs vállalat szolgáltatásait.
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.