Új termékkel készül a navigációs piac megreformálására iGO gyártója
Magyarország egyik legsikeresebb IT vállalata, az NNG a TU Automotive Detroit kiállításon mutatta be újdonságát, mellyel ismételten az autóipari navigációs piac megreformálására készül. A NavFusion Platform segítségével az NNG egy olyan eszközt ad az autógyártók kezébe, amellyel gördülékenyen szinkronizálhatják az adatokat a jármű fejegysége, a felhő és a sofőr telefonja között.
Ahogy a népszerű szórakoztatóelektronikai cikkeket gyártó cégek jelenléte egyre hangsúlyosabb az autóipari piacon, számos kérdés merül fel: kinek a tulajdona a vezetés során keletkező, hatalmas mennyiségű adat, ki vállalja a termék iránt a felelősséget, és mi az autógyártók szerepe mindebben? Az NNG elképzelése szerint a Detroit és a Szilicium-völgy közötti egyre mélyebbnek tűnő szakadékot egy olyan megoldás hidalhatja át, mely könnyen és felhasználóbarát módon biztosítja az autók internet-kapcsolatát és ezzel egy időben érdemben tesz hozzá a vezetési élményhez is. Ez a gondolat hívta életre a NavFusion Platformot, mellyel az NNG tovább kívánja erősíteni autóipari portfólióját.
A NavFusion Platform célja, hogy hidat képezve a jármű és az azt körülvevő környezet között, teljesebbé tegye a vezetési élményt. Teszi mindezt ötvözve az autó infotainment rendszerének megbízhatóságát, az okostelefonokra jellemző testreszabhatóságot és a folyamatos online kapcsolat kínálta függetlenséget térben és időben.
A NavFusion Platform számtalan szolgáltatást kínál: navigáció, térképfrissítések letöltése, személyre szabott infotainment szolgáltatások, a tervezett karbantartással kapcsolatos figyelmeztetések, valamint egy sor további statikus és dinamikus tartalom, és a vezetést támogató funkció.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Kínában terjeszkedik az iGO gyártója
- Megtanulja vezetési szokásainkat a Mio új autós navigációja
- GPS céget vásárolt az Apple
- Sofőrhívó: az UBER után itt az újabb olcsó hazajutási megoldás
- Navigációs specialistákat képez az NNG
- Félmillióan töltötték le az iGO SzülinAppot
- További növekedésre számít az autónavigációs iparban az NNG
- Tíz napig ingyenes az iGO navi - Magyarország térképpel
- Eladja a Nokia HERE térkép üzletágát?
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.