Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről

forrás: Prím Online, 2015. június 30. 11:28

 A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét, arra, hogyan hozhatnak döntéseket az érdeklődésalapú reklámokkal kapcsolatban. A hazai digitális ipar kiválóan teljesítette vállalását, így közel négy millió hazai felhasználóhoz jutott el az egységes üzenetű európai kampány.

 A digitális ipar Brüsszelben, az EU-val folytatott tárgyalásokon tett ígéretet arra, hogy aktívan részt vesz a fogyasztók tájékoztatásában az ún. OBA (viselkedésalapú digitális reklámozás) sajátosságairól. A www.youronlinechoices.eu honlap már valamennyi európai nyelven elérhető, ahol a digitális felhasználó részletes információt kap és rendelkezhet adatainak kezeléséről is. 

 
Az edukációs kampány célja az volt, hogy a fogyasztókat tájékoztassa a honlapról, a viselkedésalapú online hirdetések működéséről, a döntési lehetőségeikről és tájékozottságuk növelésével erősítse a bizalmat az online hirdetések iránt. 
 
A kampány annak a hazai és európai szándéknak/stratégiának része, amely szerint a fogyasztói tájékozottság kiemelten fontos, és amelyben az ipar aktív szereplőként, a megoldás részeseként kíván közreműködni. A honlap létrehozása és a kódexben megfogalmazott szabályok után a kampány egy újabb fontos lépés a digitális világ önszabályozása területén – hangsúlyozta Fazekas Ildikó az ÖRT főtitkára.
 
A kampány az EDAA (European Interactive Digital Advertising Alliance), az IAB Hungary és az Önszabályozó Reklám Testület együttműködésében, valamint a hazai digitális média és szolgáltatók aktív közreműködésével valósult meg. A kampányhoz a médiumok és szolgáltatok széles köre - 444.hu, Adaptive Media, Adverticum, CEMP SH, CM Sales, CTnetwork, Gemius Hungary, Gmedia, Használtautó.hu, Infinety, Jófogás.hu, RTL Klub, Napi.hu, Nosalty, Origo Media Group, TV2 - ajánlotta fel felületeiket és szolgáltatásaikat.
 
Büszke vagyok erre a példaértékű hazai digitális piaci összefogásra, amelynek révén az edukációs hirdetések egy hónap alatt közel 26 milliószor jelentek meg és közel 3.75 millió egyedi felhasználóhoz jutottak el – fogalmazott Novák Péter az IAB Hungary elnöke.
 
Kulcsszavak: online reklám IAB-hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Digitális egészség új szintre emelve

A Samsung Electronics Magyarország, a világ legnagyobb okostelefon- és fogyasztói elektronikai gyártójának hazai képviselője, stratégiai együttműködésre lép a Doktor24-gyel, Magyarország egyik vezető egészségügyi szolgáltatójával. Az együttműködés célja a magyarok egészségének és jóllétének javítása olyan digitális funkciók és személyre szabott orvosi szolgáltatások kombinációja révén, amelyek célzottan a metabolikus szindróma megelőzésére és kezelésére irányulnak.

2024. szeptember 10. 20:39

NMHH-kutatás: a gyakori tiktokozás ronthatja az álhírfelismerési készségeinket

Minél gyakrabban tiktokozik valaki, annál kevésbé képes felismerni az álhíreket – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmánya, amely kérdőíves felmérések és interjúk alapján vizsgálta a 13–25 év közötti fiatalok TikTok-tartalmak általi befolyásolhatóságát, valamint képességüket a kritikus gondolkodásra és az álhírek felismerésére a közösségi médiában.

2024. szeptember 10. 18:55

Az Artec 3D bemutatja két legújabb 3D szkennerét

Az Artec 3D bemutatta első, markerekre támaszkodó kézi lézerszkennerét, az Artec Pointot, amellyel egyértelmű célja jobban betörni az ipari metrológia területére. Ezzel egyidőben a markerek nélkül dolgozó 3D szkenner portfóliója is frissült a Spider kézi szkennerek legújabb, ultramagas felbontású generációjával, az Artec Spider II-vel.

2024. szeptember 10. 17:08

Itt az ideje, hogy tisztán lássák az érintett vállalatvezetők az SAP S/4HANA átállást

Ügyfelek és partnerek bevonásával készített kutatást az SAP Hungary az SAP S/4HANA átállás magyarországi helyzetéről, tanulságairól, várakozásairól, hogy felhívja a figyelmet a korábbi vállalatirányítási rendszerek támogatásának 2027 végén lejáró határidejére. 

2024. szeptember 10. 15:26

Ma indul a Sakkolimpia: a magyar férfiválogatott kapitánya civilben is kamatoztatja sakktudását

A sakk számos olyan készséget fejleszt, amelyek a pénzügyi világban is kamatoztathatók. E szinergia kiváló példája Ács Péter sakknagymester, korábbi olimpiai ezüstérmes és magyar bajnok sakkozó, a budapesti Sakkolimpiára készülő magyar férfiválogatott kapitánya, aki civilben a világ egyik vezető pénzintézeténél, a Morgan Stanley budapesti irodájában dolgozik kockázatelemzőként. Munkája során számos párhuzamot fedezett már fel a sakk és a globális pénzügyi folyamatok kockázatelemzésben zajló munka között.

2024. szeptember 10. 13:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03