A Microsoft elismerte a Sony európai fölényét konzolfronton
A Sony uralja jelenleg az európai konzolpiacot. A Microsoft maga sem tagadta ezt a tényt, és elismerték, hogy jobban kellene teljesíteniük ezen a téren.
Jim Ryan, a Sony szórakoztató elektronikai részlegének európai vezetője jelentette be a hírt, miszerint a PlayStation 4 konzolok teljes mértékben uralják az európai konzolpiacot. Az abszolút többség valóban nagyon markáns, az eladások 90%-át a PS4 értékesítések teszik ki.
A Microsoft szénája tehát nem áll túl jól ezen a téren, ezt maga a redmondi gyártó is elismerte, és hozzátették, hogy jobban kell teljesíteniük Európában. Ezt Phil Spencer, az Xbox részleg vezetője mondta, aki azt is hozzátette, hogy Európa kiemelkedően fontos, és erre a területre szeretnék összpontosítani figyelmüket.
Spencer maga is elismerte a PS4 fölényét, azonban szerinte ez jóval korábbra vezethető vissza, Európában ugyanis a PlayStation konzolokat sokkal jobban kedvelték mindig is az emberek. Szerinte jó munkát végeztek ezeken a piacokon. Ráadásul a Sonynak már múltja volt, amikor a Microsoft még nem is volt a fronton.
Az Xbox más régiókban viszont igen jól teljesít. A latin-amerikai szegmensben kifejezetten jól muzsikálnak, míg Kínában azonban mindkét gyártó igencsak szerény eladásokat tudhat magáénak. Ebben a régióban mindkét konzol értékesítése elmaradt a várttól.
Forrás: Übergizmo.com; kép: streetdojo.com
Kapcsolódó cikkek
- 1 terrabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- Az Xbox One májusi frissítése a színen
- A hangüzenetek kimaradtak az Xbox One áprilisi frissítéséből
- A PlayStation 4 is megérkezett Kínába
- Új funkciókkal frissült az Xbox One
- A debütálás óta közel 20 millió PS4 játékkonzol talált gazdára
- Az Xbox One túlszárnyalhatja a PS4 eladásokat az USA-ban
- Az Xbox One nem muzsikál túl jól Japánban
- Mérföldkő a PlayStation 4 eladásokban
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.