Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
A Facebook Messenger fizetési megoldása az egész Egyesült Államokban elérhetővé vált. Így néhány kattintással már az appon keresztül is lehet pénzt küldeni a barátoknak.
David Marcus, a Facebook alelnöke jelentette be, hogy a Facebook Messenger új szolgáltatása, az appon belüli fizetési megoldás az Egyesült Államok teljes területén elérhetővé vált.
A hírt egy Facebook posztban közölték, ahol azt is kifejtették, hogy a fizetési megoldás egyszerű és biztonságos.
A felhasználóknak mindössze annyit kell tenniük, hogy a bankkártya adataikat megadják az alkalmazásban, és a Messenger partnereknek bármikor küldhetnek pénzt. Egy adott beszélgetés elindítása után látszik a „$” ikon, amely révén lehet küldeni a pénzt. Itt a „Pay”, vagyis a fizetés opcióra kattintva lehet másoknak pénzt küldeni. Egyelőre még csak a bankkártyás fizetés működik, a hitelkártya adatokat még nem lehet megadni.
A fizetési megoldás egy régóta várt funkció, melyet a vállalat idén márciusban mutatott be.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Új applikáció segíti a kismamákat
- 60 fps videókat is nézhetünk a YouTube Android és iOS alkalmazásában
- Mobilba költözik a paysafecard
- Szeptemberben jön a Samsung Pay
- Problémák az Apple Paynél
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
- A Google bemutatta az Android Payt
- Az MWC-n debütált a Cellum mobilfizetési világújdonsága
- Az MWC-n debütált a Samsung Pay
- Táblagépeken is használható az Inbox
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.