Mesterséges intelligencia szűri a spameket a Google-nál
Mesterséges intelligencia hálózatot telepített a Google a spamek ellen a Gmail postafiókokban.
A Google által telepített mesterséges intelligencia segít kiszűrni a nem kívánatos leveleket a Gmail postafiókunkban. A rendszer figyeli a felhasználó szokásait, és ez alapján próbálja kitalálni illetve kiszűrni, hogy milyen típusú hírlevelek vagy promóciók érdeklik az illetőt. A Gmail most még jobban kiszűri azokat a leveleket, melyek látszólag egy ismerőstől jöttek, de valójában idegentől.
A Google eközben a másik oldalnak is segít a Postmaster Tools alkalmazással. Ez olyan cégeknek segít, akik nagy mennyiségben küldenek ki leveleket. Azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a Google által előírt elvárásoknak, információt kapnak arról, hogyan kezeli a Google a leveleiket. Például egy utazási iroda megtudhatja, hányszor kerül a repülőjegy foglalásokkal kapcsolatban küldött levele a spamek közé, és hogyan tudná ezt elkerülni.
Mindenki számára hasznos ez, hiszen a cégeknek nem kell attól rettegni, hogy a fontos információkat tartalmazó levele a kukába kerül, a felhasználóknak pedig nem kell a szemétben turkálnia ahhoz, hogy megtalálja azt, amire szüksége van.
Forrás: Engadget.com
Kapcsolódó cikkek
- Austinban tesztelik a Google vezető nélküli autóit
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Már élesben teszteli legújabb robotautóit a Google
- A Street View-val a Yosemite hegységet is megmászhatjuk
- A Google eltávolítja a bosszúpornó oldalakat a keresőből
- A Google beszállt az online oktatást megreformáló Duolingóba
- 8K videotámogatást kapott a YouTube
- Nem fognak megölni minket a robotok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.
Csúcson a nézettség: Rekordszezont hozott az új BL-formátum a Sport TV-n
A 2024–25-ös szezonban megújult Bajnokok Ligája kiváló nézettségi adatokat produkált a Sport1 és Sport2 csatornákon. Az új lebonyolításnak köszönhetően több mérkőzés és nagyobb rangadók kerültek képernyőre, amit a nézők is nagyra értékeltek.