Már 600 ezer LinkedIn-tag van Magyarországon
Kevesebb, mint egy év alatt százezerrel gyarapodott a hazai LinkedIn-felhasználók tábora. A LinkedIn-tagság hivatalosan július 9-én érte el a hatszázezres taglétszámot Magyarországon. A portál a világ legnagyobb szakmai, üzleti közösségi oldala, 350 millió felhasználója van.
Magyarországon 2011-ben 150 ezer tagja volt a közösségi oldalnak, két évvel később a tagság megduplázódott. 2013 elejére a tagság elérte a 300 ezer főt, majd egy évvel később már félmillió felhasználója volt hazánkban – mondta el Bánki Tamás LinkedIn-szakértő.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Félmillióra nőtt a magyar Linkedin tagság
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- Közösségi élet a Facebookon túl
- Helyi sajátosságokkal indul a LinkedIn álláskereső portál kínai változata
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Több mint 250 millióan a LinkedInen
- LinkedIn – már az érintőképernyős Asha modelleken is
- Megugrott a LinkedIn bevétele
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak kezdete: az Arrabona Racing Team elektromos autóval versenyez
Januárban az Arrabona Racing Team bejelentette, hogy az autóipar és a Formula Student-versenysorozat irányvonalait követve a belső égésű motort elektromos hajtásra cserélik. Azóta elkészítették az új korszak első autóját, amelyet nemrégiben a nagyközönség előtt is bemutattak. Az ART_12 névre keresztelt modell első hivatalos versenyén augusztusban, Horvátországban áll majd rajthoz.
Körforgásban a fenntarthatóság: Rekord újrahasznosítás az LG-nél
Az LG Electronics (LG) nyilvánosságra hozta 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámol a 2030-ig kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez vezető jelentős előrelépésekről. A dokumentum külön kitér az üvegházhatású gázok (ÜHG) kibocsátásának csökkentésére, valamint a körforgásos gazdálkodásban elért eredményekre. A jelentés bemutatja, hogyan építi be a vállalat a fenntarthatóságot működésébe, összhangban „Jobb élet mindenkinek” fenntarthatósági víziójával.
Sztárok a gyerekekért: licitálj egy jobb szeptemberért!
Ismert művészek, sportolók és civilek fogtak össze a Tűzcsiholó Egyesület kezdeményezésére, hogy segítsenek 155 hátrányos helyzetű gyermeknek méltó módon elkezdeni a tanévet. Az „Egy iskolatáskányi remény” elnevezésű jótékonysági kampány keretében online aukció indult, ahol különleges, személyes tárgyakra lehet licitálni.
AI-tal turbózott kijelzők: Bemutatkozik a Samsung új Smart Monitor szériája
A Samsung bejelentette új Smart Monitor termékcsaládját, amelyben a csúcskategóriás Smart Monitor M9 (M90SF), valamint a továbbfejlesztett Smart Monitor M8 (M80F) és M7 (M70F) modellek is helyet kaptak. Az M9 modell a korszerű QD-OLED technológiának és az egész szériára jellemző intelligens AI-funkcióknak köszönhetően még személyre szabottabb és összekapcsoltabb felhasználói élményt nyújthat munkához és kikapcsolódáshoz egyaránt.
Vigyázz, ki vagy online – A Telekom segít megvédeni digitális énedet
A Telekom #OwnYourWorld néven indít új online platformot és kampányt kilenc európai országban – köztük hazánkban is –, amely a Z generáció digitális tudatosságát kívánja erősíteni. A cél, hogy felhívja a figyelmet a digitális identitás védelmének fontosságára, különösen a mesterségesen létrehozott „digitális hasonmások” és a „brainrot” (agyrohasztás) jelenségei kapcsán.