12 induló vállalkozás az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom közös inkubációs programjában
Az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom kiválasztotta azt a tizenkét startup vállalkozást, melyek a Challenge Up! elnevezésű, induló vállalkozásokat segítő kezdeményezés következő fázisában vehetnek majd részt. A csapatok egy 4 hónapos inkubációs programban vehetnek részt, amely kifejezetten a dolgok internetén alapuló megoldásokkal foglalkozó vállalkozások számára hoztak létre.
A nyertes csapatokat több mint 300 jelentkező közül választották ki a Challenge Up! Acceleration Week, egy ötnapos intenzív program során, ahol workshopokon és mentortalálkozókon vettek részt. A workshopokon többek között prezentációs technikát, termékfejlesztést, üzleti modelltervezést, értékesítési stratégiatervezést és felhasználói élményre fókuszáló felülettervezést (UX design) tanulhattak.
Az inkubációs program július és november között zajlik Krakkóban, Berlinben és Londonban. A programot sikeresen befejező startup cégek befektetésekhez, illetve termékeik gyorsabb piacra jutását célzó támogatáshoz is hozzájuthatnak.
A programba jutó vállalkozások között megtalálható egy szabad parkolóhelyeket felkutató okostelefonos alkalmazás, egy okoskesztyű fejlesztője, üzletek látogatóinak számáról pontos statisztikát készítő szoftver, de önmagát lekapcsolni képes szobai lámpa is. A Challenge Up! kezdeményezést az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom azért hozta létre, hogy a dolgok internetének (internet of things, IoT) technológián alapuló megoldások piacra jutását elősegítse.
Kapcsolódó cikkek
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- A cégek 40%-a szorulhat ki a piacról vagy veszíthet pozíciójából a digitalizáció miatt
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Cisco: sok hagyományos céget szoríthat ki a piacról a digitalizáció
- Amitől versenyképes lesz egy szilícium völgyi startup a világpiacon
- Az IoT biztosításra gyakorolt hatásai
- Cisco: a Föld lakosságának fele internetezik 2019-re
- Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
- 5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
- A Deutsche Telekomé a teljes Slovak Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.
Így juthat olcsón prémium telefonhoz a család karácsonyra
Az okostelefon, a tablet és a laptop idén is a legnépszerűbb karácsonyi ajándékok közé tartozik, de a gazdasági mutatók és az emelkedő árak miatt a vásárlók ott spórolnak, ahol tudnak. Egy felújított eszközzel nem kell lemondani az értékes karácsonyi ajándékról, hiszen jelentősen kíméli a családi kasszát egy új készülék megvásárlásához képest. A Rejoy összegyűjtötte az idén karácsonykor a legjobb vételnek számító mobil eszközöket.
Az ASUSTOR NAS-eszközök segítenek felkészülni az AI jövőjére
A mesterséges intelligencia korszakának rohamos fejlődésével párhuzamosan a tárolási technológia is fejlődött, a felhőalapú tárolás és a biztonsági mentés az AI-alkalmazások alapvető elemévé vált. Hogy megfeleljen az exponenciális adatnövekedés kihívásainak, az ASUSTOR bemutatta a Lockerstor Gen3 sorozatot, a KKVK igényeihez tervezett professzionális felhőalapú NAS-t. Kiváló multitasking teljesítményével, nagy sebességű hálózatával, gazdag funkcionalitásával és rugalmas bővíthetőségével ideális választást jelent a vállalati AI továbbfejlesztéséhez.
Elindult az NMHH Podcast 2. évada, fókuszban az online gyermekvédelem témájával
Új évaddal jelentkezik decembertől az NMHH Podcast. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) sorozata ezúttal a gyermekek online biztonságával, valamint az ehhez kapcsolódó legfrissebb trendekkel és követendő példákkal foglalkozik. Az első adás már fel is került a hatóság közösségimédia-felületeire.