12 induló vállalkozás az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom közös inkubációs programjában
Az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom kiválasztotta azt a tizenkét startup vállalkozást, melyek a Challenge Up! elnevezésű, induló vállalkozásokat segítő kezdeményezés következő fázisában vehetnek majd részt. A csapatok egy 4 hónapos inkubációs programban vehetnek részt, amely kifejezetten a dolgok internetén alapuló megoldásokkal foglalkozó vállalkozások számára hoztak létre.
A nyertes csapatokat több mint 300 jelentkező közül választották ki a Challenge Up! Acceleration Week, egy ötnapos intenzív program során, ahol workshopokon és mentortalálkozókon vettek részt. A workshopokon többek között prezentációs technikát, termékfejlesztést, üzleti modelltervezést, értékesítési stratégiatervezést és felhasználói élményre fókuszáló felülettervezést (UX design) tanulhattak.
Az inkubációs program július és november között zajlik Krakkóban, Berlinben és Londonban. A programot sikeresen befejező startup cégek befektetésekhez, illetve termékeik gyorsabb piacra jutását célzó támogatáshoz is hozzájuthatnak.
A programba jutó vállalkozások között megtalálható egy szabad parkolóhelyeket felkutató okostelefonos alkalmazás, egy okoskesztyű fejlesztője, üzletek látogatóinak számáról pontos statisztikát készítő szoftver, de önmagát lekapcsolni képes szobai lámpa is. A Challenge Up! kezdeményezést az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom azért hozta létre, hogy a dolgok internetének (internet of things, IoT) technológián alapuló megoldások piacra jutását elősegítse.
Kapcsolódó cikkek
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- A cégek 40%-a szorulhat ki a piacról vagy veszíthet pozíciójából a digitalizáció miatt
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Cisco: sok hagyományos céget szoríthat ki a piacról a digitalizáció
- Amitől versenyképes lesz egy szilícium völgyi startup a világpiacon
- Az IoT biztosításra gyakorolt hatásai
- Cisco: a Föld lakosságának fele internetezik 2019-re
- Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
- 5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
- A Deutsche Telekomé a teljes Slovak Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Black Friday a Viberen: kisvállalkozások nagy lehetősége
A Black Friday ma már nem csak a nagy márkákról szól. Kisvállalkozóként vagy szabadúszóként – legyen szó fodrászról, autószerelőről, kézműves ékszerkészítőről, tanácsadóról, pékségről vagy butik tulajdonosáról – ez az időszak remek alkalmat kínál új ügyfelek elérésére, az értékesítés növelésére és a meglévő vevőkörrel való kapcsolat elmélyítésére.
ABB: Megbízható energiaellátás a jövő hidrogénprojektjeihez
Az ABB a Hydrogen Technology Expo kiállításon mutatta be a HyQ PCI880 nevű, új generációs tápegységét, amelyet csúcsteljesítményű IGBT-technológiára építettek a hatékonyság és a megbízhatóság növelése érdekében.
Európa legjobb startupjai Budapesten mutatkoznak be
Európa leginnovatívabb fiatal vállalkozói találkoznak november 25-én Budapesten az EIT Innovation Awards 2025 eseményen. A megmérettetésen a 908 jelentkező közül kiválasztott 42 ígéretes startup mérheti össze tudását hét kategóriában, az egyenként 10 000 eurós fődíjért.
Black Friday 2025: Ár, minőség és márka a döntések mögött
Az év legintenzívebb kiskereskedelmi időszakában, a Black Friday közeledtével különösen aktuális egy friss kutatás, amely feltárja, milyen szempontok alapján választanak technológiai termékeket a tudatos vásárlók. Bár sokan elsősorban az elektronikai eszközök kedvezményei miatt várják az akciókat, a döntési folyamat ennél jóval összetettebb. A felmérés szerint három tényező számít igazán: a kedvező ár, a bizonyított minőség és a megbízható márkahírnév.
Tovább szárnyal az AutoWallis: 353 milliárd forintra nőtt az árbevétel
Az AutoWallis a harmadik negyedévben is erős teljesítményt nyújtott: a vállalatcsoport árbevétele 21 százalékkal nőtt, így elérte a 353 milliárd forintot a régió 17 országában. A bevétel 67 százaléka külföldi piacokról származott, amit az akvizíciók és az organikus növekedés egyaránt támogatott. Mindhárom üzletág pozitív eredményt ért el: a Kiskereskedelmi Üzletág forgalma 43 százalékkal emelkedett, a Mobilitási Szolgáltatásoké 21, a Nagykereskedelmi Üzletágé pedig 4 százalékkal bővült. A társaság 12,6 milliárd forintos EBITDA-ja megfelel az elvárásoknak, és stabil alapot teremt a növekedési stratégia folytatásához.

