Startup.Coach: találkozóhely induló cégeknek
Az új magyar szolgáltatás virtuális találkahelyként szolgál a kezdővállalkozások számára. Az alapító Magyar Telefon-Média Intézet célja a közösségépítés, a befektetőkeresés támogatása, a tanácsadók és vállalkozók egymásra találásának segítése.
A Startup.Coach egy teljesen újszerű közösségi oldal, amely a közös munkáról szól. Ez az új webes felület kifejezetten az induló innovatív vállalkozásokat segíti többek között a bemutatkozásban, ismertté válásban, műszaki tanácsadásban és a befektetők megtalálásában. Lehetőséget ad arra, hogy innovatőrök, feltalálók, kezdő vállalkozók bemutathassák saját projektjüket, szolgáltatásukat, kampányokat indíthassanak, nyilvántarthassák befektetőiket és eladásaikat, vállalásaikat. A Startup.Coach célja, hogy a startupoknak szakmai támogatást és ismertséget biztosítson a legnehezebb időszakban, az indulás első két évében.
Kapcsolódó cikkek
- 12 induló vállalkozás az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom közös inkubációs programjában
- 5 ezer digitális marketing szakértő két napja San Franciscóban
- Magyarországon is elindítja startup programját az SAP
- A régió legígéretesebb startupjai között a Locca!
- CEE Lift Off!: 5 ország 10 startupja száll ringbe az SM 2015-ön
- SM 2015: kórházzá válik az okostelefon
- Magyar győztes a Közép-Európai Női Startup Versenyen
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
- A legjobb női startupok gyűlnek össze a magyar fővárosban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon
A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.