A mobil iparág nyereségének 92%-a az Apple számlájára érkezik
Az Apple nem a legnagyobb piaci részesedésű vállalat az okostelefongyártók között (ez a cím a Samsungot illeti meg), mégis az ebből származó bevételek nagy része az övé lett az első negyedévben.
A Canaccord Genuity felmérése szerint az Apple megszerezte a nyolc legnagyobb telefongyártó által szerzett nyereség 92%-át az első negyedévben. Egy évvel ezelőtt ugyanebben az időszakban az Apple csak a bevétel 65%-át tudhatta magáénak.
A második helyen a Samsung áll, övé a nyereség 15%-a. A 100%-nál nagyobb érték amiatt alakult ki, mert a nyolc vezető vállalat közül többen veszteséget jelentettek az első negyedévben.
Több okostelefongyártó is problémákkal küzd. A HTC például 256 millió dollár veszteséget jelentett be a második negyedévben.
Bár az Apple a világon eladott okostelefonoknak mindössze 20%-át adja el, de magasabb áron tudják tartani, mint az Android készülékeket. A tavalyi évben az eladott iPhone készülékek átlagára 624 dollár volt, míg az Android készülékek átlagosan 185 dollárba kerültek. Az első negyedévben az eladott iPhone készülékek ára 60 és 659 dollár között volt, az eladások száma 43%-kal növekedett.
[Forrás: Phonearena.com]
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Sokszor az adatainkkal fizetünk az ingyenes tartalomért
- Nőttek a Mac eladások, a PC-piac azonban csökkkenő tendenciát mutat
- Az Apple egyre népszerűbb Egyesült Államokban
- Steve Wozniak: a robotok háziállatként tartanak majd minket
- Kevés honlap használ figyelemfelhívást a kiskorúakra káros tartalmaknál
- Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
- Még mindig sokan nem bíznak az online bankolásban
- Nem forgalmazza többé az Apple az első generációs iPad minit
- Taylor Swift levelének hatására módosították az Apple Music üzleti modelljét
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.