A Microsoft a Google-lel együttműködve veszi fel a harcot a bosszúpornó oldalakkal
A Google júniusi kezdeményezéséhez csatlakozva a Microsoft is úgy döntött, száműzi a bosszúpornó oldalak linkjeit. A felhasználók jelezhetik a visszaéléseket.
Mint ahogy arról már mi is beszámoltunk, a Google minden olyan linket kiiktat keresőjéből, mely bosszúpornó oldalakra navigálja a felhasználókat. A kezdeményezéshez most a Microsoft is csatlakozott, aki szintén kitiltja majd az ilyen jellegű oldalak linkjeit Bing keresőjéből, Xbox Live játék hálózatából, valamint a OneDrive-ból is.
A bosszúpornó oldalakon általában olyan tartalmak – képek, videók – vannak, amelyek az illető beleegyezése nélkül kerültek fel az oldalra, a bosszú szándékával. Sokszor férfiak tesznek közzé ilyen jellegű tartalmakat volt barátnőjükről.
A sértettek maguk is bejelenthetik, ha hasonlót tapasztalnak. A Mindkét vállalat létrehozott egy saját oldalt is, ahol bejelenthetik a visszaéléseket.
Azt azonban fontos tudni, hogy sem a Google, sem pedig a Microsoft nem távolítja el ezeket a tartalmakat, csupán az oldalakra mutató linkeket iktatja ki a keresőkből, így nehezebb lesz rátalálni a kifogásolt tartlmakra.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google eltávolítja a bosszúpornó oldalakat a keresőből
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Mobilbarát oldalakat preferál a Google kereső
- A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
- A Microsoft szövetséget kötött a Google riválisával, a Cyanogennel
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
- Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
- „Megfordult” a Google
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”
A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.