Japánok finomítják tovább az iGO-t
forrás: Prím Online, 2015. július 29. 13:38
A navigációs iparág egyik legfontosabb, állandó kérdése, hogy hogyan lehet még biztonságosabbá tenni a vezetést. Az NNG egy innovatív japán tech-céggel együtt dolgozva kínál erre megoldást.
Annak érdekében, hogy az autóban használt rendszerek kínálta élmény még közelebb kerüljön ahhoz, amit a fogyasztók napjaink szórakoztató elektronikai eszközein megszokhattak, az NNG egy feltörekvő japán tech-céggel állapodott meg. Ennek eredményeképpen az iGO fejlesztője a jövőben élőbeszéd-felismerő hangvezérlési funkciót is kínál az autógyáraknak, mellyel a sofőrök az okostelefonokon tapasztalható könnyed és természetes szóbeli utasításokkal használhatják a navigációs szoftvert.
Ez azt jelenti, hogy nem kell meghatározott szavakat, formulákat követniük például az úticél megadásakor. Ezzel az NNG az automotív szektorban általánosnál jóval magasabb szintre emeli a felhasználói élményt, így az nem csak intuitívabb és interaktívabb lesz, hanem, ami a legfontosabb, biztonságosabb is.
Ez azt jelenti, hogy nem kell meghatározott szavakat, formulákat követniük például az úticél megadásakor. Ezzel az NNG az automotív szektorban általánosnál jóval magasabb szintre emeli a felhasználói élményt, így az nem csak intuitívabb és interaktívabb lesz, hanem, ami a legfontosabb, biztonságosabb is.
Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Hétmilliárd eurót különítene el az EB a Galileo műholdas navigációs programra 2020-ig
- Mio Combo: a fedélzeti computerek alternatívája
- Két új műholdat kapott a kínai Beidou navigációs rendszer
- Szegeden készül a Prémium Autós Navigáció
- Visszapillantó tükörbe épített szemtanúval vigyáz ránk a Mio
- Új prémium kategóriás autós kamerák a Mio-tól
- Új termékkel készül a navigációs piac megreformálására iGO gyártója
- Kínában terjeszkedik az iGO gyártója
- Megtanulja vezetési szokásainkat a Mio új autós navigációja
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
legfrissebb cikkei
Még a mosdóba is velünk jönnek a videójátékok
2024. 12. 09
Az Ananász lepleződött le!
2024. 12. 09
A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő
2024. 12. 09