Okosórák 1 Ft-tól a Vodafone kínálatában
Minden eddiginél gazdagabb óraválasztékkal és remek árakkal pörgeti fel a Vodafone a hazai smartwatch piacot, több eddig Magyarországon csak nehezen elérhető okosórát is beemelve a készülék kínálatába.
A Vodafone által forgalmazott Alcatel, Motorola (Moto 360), Samsung és Pebble okosórákat a kiemelt Vodafone üzletekben okostelefonnal együtt akár 1 Ft-os áron is haza lehet vinni Red előfizetés esetén, valamint meg lehet őket vásárolni önmagukban is.
Az okosóra a fitnesz pántok mellett az egyik legnépszerűbb viselhető okos eszköz. A kiegészítőként is hordható termékek iránti kereslet a világpiacon folyamatosan nő, a közelmúltban a Business Insider-en megjelent elemzés szerint a következő öt évben a piac évi 35 százalékos bővüléssel a jelenlegi évi 33 millióról 148 milliósra fog nőni. Az elemzés szerint az okosórák értékesítése ennél is gyorsabban, évi 40 százalékkal fog nőni és így a jelenlegi 59 százalékról 70 százalékra fog nőni a részesedésük a viselhető okos eszközök piacán.

Az okosóra roppant hasznos kiegészítője az okostelefonnak, jelzi a bejövő hívásokat, üzeneteket, figyelmeztet a programokra és képes hanggal vezérelni a telefont – így sok esetben magát a készüléket elő sem kell venni, maradhat a zsebben, táskában. Ugyanakkor az okosóra segít megkeresni a valahová letett okostelefont – ahogy az telefon is képes jelezni, hol van épp az óra.
A telefonokhoz bluetoothon kapcsolódó okosóra kiváló partner sportolásnál, kirándulásnál, vagy edzés közben – navigál, vezérli a zenelejátszó programot, felépítésétől függően méri a vérnyomást, pulzust, számolja/méri a megtett utat és akár figyelmeztet is, ha még nem mozogtunk volna eleget egy napon. Az okosóra természetesen kiváló időmérő eszköz is, használhatjuk akár stopper, vagy ébresztőóra helyett is.
A Vodafone kínálatában szereplő órák okostelefon és előfizetés nélkül:

Az órák egyes okostelefonokkal és tarifacsomagokkal együtt már 1+1 Ft-ért megvásárolhatóak:

Kapcsolódó cikkek
- 35 országban érhetik el a 4G-t a magyar Vodafone-ügyfelek
- Pozitív fordulat a Vodafone-nál
- Mobilmozik
- Új Zélandon tiltanák vezetés közben az okosóra viselését
- Egyes egyetemek kitiltották az okosórát a vizsgákról
- Rohamosan növekszik a viselhető IT-eszközök piaca
- Új Asus Zen termékek az idei Computexen
- Teljes a Vodafone 4G lefedettsége a Balatonon
- LG G4 jövő héttől a Vodafone üzleteiben
- Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot
A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.
Nyári újdonságok a G-Shocktól: Stílusos karórák aktív életmódhoz
Magyarországon a strandszezon többnyire az időjárás alakulásától függ, de a legtöbbször május első hétvégéjén indul – ekkor már kellemes hőmérséklet és bőséges napsütés teremt ideális körülményeket a strandoláshoz. A G-Shock idén is friss modellekkel köszönti a nyári hangulatot, hogy a stílus és funkcionalitás tökéletesen találkozzon a fürdőruha-szezonban.
Utazásra szabva: A Sandberg repülőgépen is használható akkumulátorai
A mobilos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert dán márka, a Sandberg, két új, repülőgépen is szállítható powerbankkel bővítette kínálatát. Az egyik egy nagy kapacitású modell, kifejezetten laptopok töltésére, míg a másik egy kompakt, zsebben is elférő megoldás a telefonokhoz.
360°-os élmény: A Sony újgenerációs bulihangszórói
A Sony újabb tagokkal bővítette ULT POWER SOUND termékcsaládját, melyeket úgy terveztek, hogy a zenehallgatás élménye olyan legyen, mintha az ember a koncert első sorában állna.
A világ leggyorsabban növekvő soundbar márkája a Hisense
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.