Az év üzletfejlesztése díjat nyerte el az Invitel

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 3. 12:28

Az IT Business által idén alapított pályázaton az elmúlt időszakban lezajlott átfogó szervezet- folyamat- és rendszerfejlesztési projektjével nyert a társaság.

Az infokommunikációs szektor vezető hazai szakmédiuma, az IT Business idén hirdette meg első alkalommal „Az év üzletfejlesztése” című pályázatát, amelyre 2014 szeptembere és 2015 júliusa között megvalósult üzletfejlesztési projektekkel lehetett nevezni. Az ünnepélyes eredményhirdetésre és a díj átadására 2015. szeptember 1-jén, az infokommunikációs szakma őszi nyitó rendezvényén, az Inside ITB 2015 gálán került sor. Első alkalommal a díjat az Invitel Zrt. pályázata érdemelte ki, amely a társaság elmúlt időszakban lezajlott ICT szervezetfejlesztési és folyamat-standardizálási programját mutatta be.

 



„Az év üzletfejlesztése 2015” díj fontos elismerés számunkra, visszaigazolása annak, hogy a 2012-ben újrafogalmazott üzleti stratégia vállalatunk jövője, fejlődése szempontjából is meghatározó lépésnek bizonyult. Mára az infokommunikáció teljes spektrumában korszerű, hatékony megoldásokat nyújthatunk ügyfeleinknek a különböző felhő alapú megoldásoktól a teljes vállalati IT-kiszervezésen át az egyénre szabott rendszerintegrációs feladatokig” – fogalmazott Javorniczky Áron, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi vezérigazgató-helyettese. „Külön öröm számunkra, hogy a pályázat idén először került meghirdetésre és elsőként ezt a díjat az Invitel nyerte el” – tette hozzá.

Az Invitel pályázata a társaságnál 2014. szeptember és 2015. május között lezajlott átfogó szervezet-, folyamat- és rendszerfejlesztési programot mutatta be, amelynek kiemelt célja volt a vállalat további dinamikus fejlődésének biztosítása annak érdekében, hogy a folyamatosan változó ügyféligényekre továbbra is komplett, személyre szabott üzleti ICT-megoldásokat nyújthasson.

 

Kulcsszavak: +céginfo Invitel

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon

A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.

2025. április 30. 13:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szétdarabolás fenyegeti a Google-t?

2025. április 30. 14:43

Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?

2025. április 28. 16:57

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51