Egészségmegőrzés Samsung mobilalkalmazással

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 25. 14:22

A Samsung bemutatta az egészségmegőrzést és aktív életmódot támogató mobilalkalmazásának új generációját. A S Health 4.5-ös verziója a korábbi kiadásoknál interaktívabbá vált, és új, még egyszerűbben használható funkciókat kínál felhasználóinak. Mindemellett az alkalmazás már nem csak a Samsung, hanem más gyártók Androidot futtatató készülékein is elérhető.

A S Health alkalmazással nem csak a mindennapi sporttevékenységünket követhetjük nyomon, de segít a napi edzésterv betartásában és a kitűzött céljaink elérésében. Az S Health legújabb verziójának köszönhetően az olyan célkitűzéseink, mint “legyünk aktívabbak”, “étkezzünk egészségesebben” vagy “érezzük magunkat kipihentnek” már nem csak üres vágyálmok.

 



Az S Health 4.5-ös verziója több újdonsággal is szolgál. A nyitóoldalon például gyors áttekintés kapunk a napi céljainkról és eredményeinkről. A személyre szabható kezelőfelülten könnyen beállíthatjuk saját egyéni céljainkat, és egy pillantással ellenőrizhetjük a fejlődésünket, vagy utoljára mért teljesítményünket. Az új sebesség-szabályozó, útvonalválasztó és a teljesítményt összefoglaló funkciók, valamint az energiatakarékos mód is abban segít, hogy célkitűzésinket megvalósítsuk. A támogatást nem csak a „személyi edzőnktől” kaphatjuk meg, eredményeinket az alkalmazás új verziójával még egyszerűbben oszthatjuk meg a különböző közösségi felületeinken.

A Samsung Galaxy és Gear eszközökbe beépített szenzorok segítségével átfogó képet kaphatunk egészségi állapotunkról és edzéseink eredményéről. Ezt például a pulzusszámra, vérnyomásra, vércukorszintre, testsúlyra, ételre, víz és kávéfogyasztásra vonatkozó adatok elemzésével biztosítja az alkalmazás.

 



A S Health zökkenőmentes kapcsolatot biztosít a Samsung okos kiegészítőkkel és okostelefonokkal a Samsung Galaxy S3 készüléktől kezdve, és mostantól a más gyártók androidos készülékeivel is kompatibilis.
 

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

2025. január 25. 12:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54