Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
Nehéz felmérni annak a kampánynak marketing értékét, amit ezekben a napokban kap az Uber a taxisoktól, sokan most értesültek róla először, hogy van alternatív fuvarozó is. Az App Store és a Google Play letöltési toplistáit mindenesetre magasan az Uber alkalmazása vezeti, akinek eddig nem volt benne a telefonjában, mostantól benne lesz.
Arról nincs adat, hogy ez forgalomban mit is jelent az Ubernél, de az interneten sokat!
Ha megnézzük, hogy miképp alakult a keresések száma az Uber szóra, láthatjuk, hogy az elmúlt hétből mennyire kiugranak a mai nap nappali órái, és még most este se nagyon mérséklődik az érdeklődés, holott ha ugyanezt a keresést megvizsgáljuk más országokra vagy a világ egészére, akkor egy nappal emelkedő, este lecsendesedő görbét látunk, egyenletes amplitudóval a teljes hétre vetítve.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2016: SnapBridge-kapcsolat a fényképezőgép és az okos eszközök között
- Miért nem übereli szoftveres megoldásaival a TAXI az UBERT?
- Uber: nyolcszorosára nőtt a mobilalkalmazás felhasználóinak száma tavaly
- Az újévi szándékokat utazásra „fordítja le” a booking.com
- Erre keresett Magyarország 2015-ben
- Az észt útra fordul az Uber?
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- Új lakossági marketing igazgató a Telekomnál
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- IBM: a marketing ma már fogyasztói utazás és nem végállomás
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.
Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most először kapható tömeggyártásban előállított, bárki számára megvásárolható, valós méretű humanoid.
Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
Közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat a története legnagyobbjának számító 87,73 ezer milliárd von (62,89 milliárd dollár) konszolidált bevétel mellett 3,42 ezer milliárd von (2,45 milliárd dollár) üzemi nyereséget ért el.
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.