A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az Élményvezérek díj, amelyet 2015-ben a UPC nyert el.
Az idei évben harmadszor készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amelyben a vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezte. Utóbbi eredményei egy 1200 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint a UPC ügyfelei gondolják azt, hogy ez a cég tett az elmúlt évben a legtöbbet az ügyfelei elégedettsége érdekében.
Az ma már nem kérdés, hogy a kimagasló ügyfélkiszolgálás és a pozitív ügyfélélmény elérése minden jelentősebb szolgáltató vállalat számára kiemelt fontosságú, azonban a folyamatosan növekvő ügyfél elvárásokkal sok cég nem képes lépést tartani. Csak azon szolgáltatók képesek versenyben maradni, akik hosszú távra szóló ügyfélélmény fejlesztési stratégiával rendelkeznek, és ezt a napi gyakorlatba is be tudják vezetni. Azaz évről évre megfelelő erőforrásokat biztosítanak a szolgáltatásaik, infrastruktúrájuk és munkatársaik fejlesztésére. A vállalatvezetők többsége úgy véli, hogy a pozitív gazdasági környezet lehetőséget teremt ezen stratégia továbbvitelére, de számolnak azzal is, hogy tovább nőnek az ügyfelek elvárásai - derül ki a Develor Tanácsadó Zrt. 2015-ös kutatásából.
Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezérek 2015 Díj átadóján elmondta: „Egy cég csak elkötelezett munkatársakkal képes az ügyfelek igényeinek meghaladására, kiemelkedő, pozitív ügyfélélmény nyújtására. Az ügyfélélményhez szükség van minden munkatársra a közvetlen ügyfél-kapcsolattartóktól a háttérben dolgozókig. Az igazi ügyfélélmény az, amikor az ügyfelek nem csak elégedettek, hanem érzelmileg is kötődnek és aktívan ajánlják az adott szolgáltatót ismerőseiknek.”
Egyebek mellett ennek az ajánlásnak a mértékét is felmérte az idei év kutatása, illetve azt is, hogy melyek azok a vállalatok, amelyeket ügyfeleik kimagasló élményt nyújtó szolgáltatóként neveztek meg. Ebben az évben az élményvezérként említett cégek élmezőnyében végzett, és az elmúlt évhez viszonyítva legnagyobb előrelépést elérő UPC Magyarország Kft.-nek ítélte oda a DEVELOR az Élményvezérek 2015 díjat.
Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a következő szavakkal köszönte meg az elismerést:
“A Develor díja különösen értékes számunkra, hiszen az ügyfelek véleménye alapján érdemeltük ki. Nagy öröm látni, hogy erőfeszítéseinket elismerik és értékelik – ezt saját felméréseink is igazolják. Keményen dolgoztunk az elmúlt években, hogy az ügyfélkapcsolatok minden területén a legjobbat nyújthassuk: az ügyfélélmény számunkra nem csupán vonzó szolgáltatási portfóliót jelent, hanem elsőrangú kiszolgálást és törődő odafigyelést is.
Mint meghatározó internet- és élmény szolgáltató Magyarországon, minden lépésünket ezekhez az elvárásokhoz igazítjuk. Ezért is vezettünk be új, igényekre szabott csomagokat, indítottuk el az egész országra kiterjedő ingyenes Wi-Fi szolgáltatásunkat, és vezettük be a UPC Mobilt, amellyel a piacon egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk minden előfizetőnk kezébe. Nagyon büszke vagyok a UPC Magyarország profi és elkötelezett csapatára, akik nap mint nap mindent megtesznek azért, hogy kiemelkedő ügyfélélményt nyújthassunk előfizetőinknek. A most elnyert díj az ő munkájukat dicséri.”
A vállalat nevében a díjat Gerencsér Titanilla, a UPC Magyarország ügyfélélmény menedzsere vette át:
Kapcsolódó cikkek
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Magasról indított a GKI konjuktúraindex
- Színlelni boldog szeretőt
- Okostelefon az idei slágerajándék
- A vállalatok háromnegyedét érte már belső információbiztonsági incidens
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- „Sajátos kapcsolatban élünk az ügyfeleinkkel”
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Nem bíznak a külső szolgáltatókban a vállalkozások
- Ötből négy rosszindulatú támadás komoly problémát jelent a felhasználóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fenntarthatóság és innováció egy autóban
Az OMODA az elektromobilitás és a fenntartható közlekedés iránti elköteleződését egy különleges modellel ünnepli: bemutatta az OMODA 5 EV Planet Earth limitált kiadását. A kiadás szimbolikus időpontban, a Föld Napján került bemutatásra, ezzel is hangsúlyozva az elektromos autók szerepét a bolygó megóvásában.
Magas munkavállalói aktivitás a magyar munkaerőpiacon
A Profession.hu 2025 első negyedéves jelentése szerint a magyar munkaerőpiacon továbbra is magas a munkavállalói aktivitás. Bár az álláshirdetések száma minimálisan, 0,97%-kal visszaesett az előző év azonos időszakához képest, a jelentkezéseké ezzel szemben 4,8%-kal emelkedett. Ez azt jelzi, hogy a munkakeresők oldaláról továbbra is élénk az érdeklődés.
Erős évet zárt a ViVeTech
A Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán jegyzett ViVeTech Nyrt. nettó árbevétele a 2024-es üzleti évben 24 százalékkal emelkedett, és megközelítette az 1,4 milliárd forintot, szemben a 2023-ban elért 1,1 milliárd forintos értékkel. A társaság adózott eredménye ezzel párhuzamosan 95 százalékkal, 66,2 millió forintról 128,8 millió forintra bővült – derül ki a vállalat frissen közzétett, a magyar számviteli szabályok szerint elkészített, nem konszolidált éves beszámolójából.
Jogellenes műsorok miatt marasztalták el az RTL-t
Az RTL két bírságot is kifogásolt a bíróságon, de mindkét esetben a Médiatanácsnak adott igazat az igazságszolgáltatás. Az egyik ügy a Reggeli című műsor 2023. október 25-i adásához, a másik a Sztárbox 2023. november 5-i adásához kapcsolódik.
Forradalmi technológiák egyetlen robotporszívóban
A legfrissebb robotporszívó-fejlesztések már nem csupán a szívóerőre vagy az akkumulátor teljesítményére koncentrálnak, hanem egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a készülékek könnyedén megbirkózzanak a lakásokban előforduló fizikai akadályokkal – például küszöbökkel vagy padlószint-váltásokkal. Egy újonnan bemutatott modell már technológiai választ is kínál erre: saját magát meg tudja emelni, és akár 6 centiméteres akadályokat is leküzd.