A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek
Az ügyfelek elégedettségének az egyik legfőbb mutatója az úgynevezett NPS (Net Promoter Score) mutató, amely egy a szolgáltatást ajánlók és nem ajánlók különbsége alapján számolt index. Az NPS 2015 április 1. és szeptember 30. közötti értéke szerint a Vodafone előfizetéses és Redet használó ügyfelei a többi mobilszolgáltató ügyfeleihez képest kiemelkedően nagy mértékben ajánlanák a Vodafone szolgáltatásait ismerőseiknek, barátaiknak.
„A Vodafone számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége. Ezért nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon a Vodafone-t választók voltak a legelégedettebbek az előfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül a roaming korlátok lebontását követő időszakban” - mondta Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.
A szolgáltatás ajánlási mutató – 2015 április 1. és szeptember 30 között. (kumulált adat)
Alexandre Froment-Curtil emlékeztetett rá, hogy a Vodafone az elmúlt évek során számos olyan szolgáltatást vezetett be, amely hozzájárult az ügyfelek elégedettségéhez. Ezek között említette, hogy az ügyfelek Európa legnagyobb 4G hálózatát használhatják, és hogy a roaming korlátok lebontásának köszönhetően 2015 áprilisa és decembere között a Red ügyfelek több mint 80 millió megabájt adatot forgalmaztak, és 60 millió percet beszéltek az EU területén roaming környezetben különdíjak nélkül. Az ügyfelek elégedettségéhez hozzájárulhattak a Red ügyfelek számára nyújtott kényelmi szolgáltatások, a tarifába foglalt készülékbiztosítás, valamint a Red Asszisztensek munkája, akikhez a Red ügyfelek 2015-ben átlagosan alig 6 másodperc alatt eljutottak a telefonos ügyfélszolgálaton.
A szolgáltatások ajánlási hajlandóságának fő mutatója, az NPS (Net Promoter Score), amelyet a Vodafone a szolgáltatási szektorban széles körben alkalmazott és elfogadott mérési módszertan alapján követ figyelemmel. A kutatást 2011 óta a Vodafone Group valamennyi piacán egységesen, az adott piacra reprezentatív módszertannal végzik el.
Az NPS-kutatás során a megkérdezetteknek egyetlen kérdésre kell válaszolniuk. A kérdés úgy szól, hogy “Ha barátai, ismerősei tanácsért fordulnának Önhöz, hogy melyik mobilszolgáltató válasszák, ajánlaná-e a saját mobilszolgáltatóját?”
A Vodafone és a versenytársak ügyfélbázisán zajló lakossági felmérés online módszerrel készül, havonta 2400 fős mintával. Az NPS adatfelvételét egy független kutatócég, az NRC végzi, a helyi koordinációs feladatokat pedig a TNS Hoffmann látja el.
Kapcsolódó cikkek
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető
- Profi videókamera az LG legújabb okostelefonja
- Vodafone táblagépek iskoláknak
- Fokozatosan kivezetik a kék számokat
- Az évtized végére 5G lesz Ausztráliában
- Majd másfélszer akkora mobilinternet forgalom az ünnepek alatt
- Többszörösére nő az SMS-forgalom karácsonykor, de éves szinten így is csökkenő tendenciát mutat
- Kiugró növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- Több ezer hátrányos helyzetű diák életét változtatja meg a Vodafone Digitális Iskola Program
- Növelte okostelefon-eladásait a Huawei
Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.