A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett

forrás: Prím Online, 2016. február 17. 13:13

Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát.

A Virtual Call Center által fejlesztett VCC Pay szolgáltatás főleg a telefonon keresztüli értékesítés, illetve a behajtás területén jelent régóta várt megoldást. “Minden olyan iparági szereplőnek segítség lehet, melynél jellemző, hogy a sikeres üzlet a telefonos megkeresés és a fizetés közötti eltelt idő függvénye. Mivel pillanatokon belül lehet reagálni az ügyfelek igényeire, aggályaira, az értékesítési vagy behajtási konverzió is sokszorosára nőhet” - emeli ki Tóth Szabolcs, a VCC ügyvezetője. A nyomógombos fizetési rendszer előnye, hogy bármilyen, telefonos ügyfélszolgálaton keresztül értékesített szolgáltatás díja azonnal, az operátor irányításával, mégis a legszigorúbb adatvédelmi előírásoknak megfelelve rendezhető. A megoldás kulcsa, hogy az ügyfelek nemcsak a megrendelési, hanem fizetési folyamat alatt is élő támogatást kapnak anélkül, hogy kártyaadataik a másik fél tudomására jutnának vagy tárolódnának.

 

A régióban úttörő technológiai megoldást nemcsak hosszas fejlesztés, hanem egy szigorú, közel két éves nemzetközi auditfolyamat is megelőzte. Ahhoz ugyanis, hogy a szolgáltatás integrálható legyen a Virtual Call Center rendszerébe, vagyis a cloud alapú szolgáltatás kártyaadatokat fogadhasson és továbbíthasson, az öt legnagyobb nemzetközi kártyatársaság - köztük a Master Card, a Visa és az AMEX - által felállított szabványnak kellett megfelelni. A PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) egy olyan széleskörű szabályozást takar, mely nem csak az IT-biztonságra, hanem minden, a céget érintő üzleti kockázatra is kitér. Így a tanúsítvány egy teljes körű minőségbiztosításként is értelmezhető. A PCI auditálási folyamat részét dokumentumvizsgálatok, személyes interjúk, működési bizonyítékok képezik, a Virtual Call Center esetében ez több mint 1000 munkaórányi együttműködést jelentett. Az audit egyik legfontosabb része a rendszer sérülékenységvizsgálata, vagyis a több lépcsős etikus hackelés. A Pay technológia már éles, és érzékelhető is a biztosító cégek, telekommunikációs szolgáltatók, homeshopping cégek és légitársaságok érdeklődése a megoldás iránt.  

 

A Virtual Call Center tőkebefektető cége, a DBH Investment Zrt. szerint a tanúsítvány megszerzése új fejezetet nyit a cég és partnerei életében. "A telefonos bankkártyás fizetés mint egyedi régiós fejlesztés nagy lehetőség a nemzetközi terjeszkedésben. Ugyanakkor a transzparencia, a gazdaságosság, az üzleti tudatosság szempontjából is kiemeli a VCC-t a hasonló területen dolgozó cégek közül. Hosszú távon minden üzleti partnerének jó példát mutathat, és olyan cégeket vonz, melyek hasonló biztonsági elveket vallanak - mondta el Dr. Erdei Sándor, a DBH Group vezérigazgatója. 

 

"A következő években több iparági területen, hazai és nemzetközi szinten is ugrásszerűen növekvő érdeklődésre számítanak a most bevezetett technológia iránt" - mondta el Tóth Szabolcs ügyvezető.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyetemistáknak szóló innovációs verseny indul Magyarországon

A Magyar Innovációs Szövetség, a Nemzeti Innovációs Ügynökség, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság és az Országos Tudományos Diákköri Tanács megállapodást kötöttek egy új, az innovációt középpontba helyező verseny, az InnOtdk megrendezéséről. A kétévente megrendezésre kerülő verseny célja, hogy az OTDK-hoz hasonló formában egyetemisták bemutathassák innovációra épülő projektjeiket.

2025. március 19. 20:57

Galaxy S25 Ultra: Zajok és csodák az Erzsébet téren

Egy rejtélyes fekete doboz jelenik meg a budapesti Erzsébet téren március 20. és 22. között. Ez a Zajtár, a Samsung pop-up bemutatója és kiállítása, ahol a látogatók felfedezhetik az idén debütáló Galaxy S25 Ultra okostelefon új AI-alapú funkcióit, egy egészen friss perspektívából. Az érdeklődők kipróbálhatják a készülékeket, különös figyelmet szentelve a Hangsávszerkesztő és az éjszakai videó funkcióknak, ráadásul a legszerencsésebbek megnyerhetik a vállalat csúcskategóriás készülékét.

2025. március 19. 19:59

Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás

Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben. 

2025. március 19. 18:17

A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben

A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.

2025. március 19. 16:38

Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben

Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.

2025. március 19. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06