A budapesti Szinkronkorcsolya Világbajnokság kiemelt támogatója a Ricoh Hungary Kft.
Április 7. és 9. között Budapest ad otthont az ISU Szinkronkorcsolya Világbajnokságnak. A rangos világesemény főtámogatója a sport iránt globális szinten is elkötelezettséget vállaló Ricoh hazai leányvállalata, a Ricoh Hungary Kft.
A Ricoh Hungary Kft. a mai napon tartott sajtótájékoztató keretében bejelentette, hogy hosszú távú, stratégiai jelentőségű szponzori együttműködésre lépett a Magyar Országos Korcsolyázó Szövetséggel (MOKSZ), amelynek első mérföldköve a 2016-os ISU Szinkronkorcsolya Világbajnokság támogatása lesz.
A szinkronkorcsolya a korcsolyasport legfiatalabb és egyúttal leglátványosabb szakága. Egy csapatban 16-an korcsolyáznak egyszerre, ötvözve a műkorcsolya és a jégtánc elemeit. 2008. után 2016. április 7. és 9. között immár második alkalommal ad otthont Budapest e sportág világversenyének, ahol természetesen magyar indulókért is izgulhat a közönség.
Az idén immár 80 éves Ricoh sporttámogatási programja nagy múltra tekint vissza, globális szinten számos sporteseményt szponzorál. Több évre visszamenőleg főtámogatója többek között az ATP tenisztornának és a Ricoh Women's British Open női golfbajnokságnak is. A sport iránti elkötelezettség vezérelte a Ricoh Hungary Kft-t is akkor, amikor támogatásával hozzájárult a magyar korcsolyázás és ezen belül a budapesti ISU Szinkronkorcsolya Világbajnokság megrendezéséhez. A támogatói szerződés ünnepélyes aláírására a MOKSZ és a Ricoh Hungary Kft. között a budapesti Tüskecsarnokban megrendezett sajtótájékoztató során került sor.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy szponzori együttműködésre léphettünk a MOKSZ-szal és a támogatási szerződés aláírásával hozzájárulhattunk a szinkronkorcsolyázás minél szélesebb körű megismertetéséhez és egy világszínvonalú esemény lebonyolításához. A Ricoh közismert globális elkötelezettségéről a sport és a sportos életmód iránt, ennek égisze alatt bízunk abban, hogy elősegíthetjük e látványos és igazi csapatmunkát igénylő sportág népszerűsítését is” – mondta Kustos Ferenc, a Ricoh Hungary Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- IDC: A Ricoh a menedzselt munkafolyamat-megoldások piacvezetője Nyugat-Európában
- Európa a felesleges kommunikáció csökkentését kéri
- A Ricoh újabb elismerése a fenntarthatósági szerepvállalásáért
- A Ricoh négy termékdíjat kapott a Buyers Laboratory LLC-től
- Egymilliárd dollárnyi felhőkapacitás a közjó szolgálatába
- Ricoh üzletfejlesztési törekvések 2016-ban
- Mégis jönnek a régebbi játékok a PS4-re
- A DIGI Sport 3 csatornával erősíti sportkínálatát az Invitel
- DIGI Sport 3: új, saját gyártású csatorna a DIGI kínálatában
- Új kereskedelmi igazgató a Ricoh Hungarynál
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ma este debütál a TV2 nagyszabású Hunyadi-sorozata
Március 8-án, 20 órakor indul a TV2 történelmi drámasorozata, a Hunyadi, amely Hunyadi János életét és korát mutatja be. A tízrészes széria a magyar történelem egyik legjelentősebb alakjának történetét dolgozza fel, modern technológiai megoldásokkal és nemzetközi együttműködéssel.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Fel fog-e lépni Zámbó Jimmy saját emlékkoncertjén?
A legfrissebb információk szerint 2026-ban - Zámbó Jimmy halálának 25. évfordulója alkalmából - emlékkoncertet terveznek a Budapest Arénában. Bár konkrét részletek még nem állnak rendelkezésre a koncert programjáról, a nemzetközi példák alapján felmerül a kérdés: vajon megjelenik-e a király "személyesen" az eseményen, előad-e valamit saját hangján "eredetiben"?
Mozizás kettesben: Nyerd meg az év moziélményét!
A Cinema City azt kérdezi: Te miért szeretsz moziba járni, és kit hívnál magaddal? A legújabb kampányfilmjük bemutatja, hogy a mozilátogatók sokféleségében egy dolog biztos: mindannyian imádják a mozizást. A Valentin-napján elindult kampány egy izgalmas nyereményjátékkal várja a mozi rajongóit. Ha a résztvevők megnevezik kedvenc mozipartnerüket, lehetőséget kapnak arra, hogy egy évre szóló moziélmény-csomagot nyerjenek.
Mesterséges intelligencia komponálta a "futni mentem" plakátját
Filmrecenziókat nem nagyon szokott közölni egy infokommunikációs hírportál, de ha egy film plakátja az AI bevonásával készült, ráadásul ez épp a legsikeresebb magyar mozifilm, akkor muszáj nekünk is írni róla. Herendi Gábor 2024 novemberében bemutatott romantikus vígjátékáról van szó, ami csütörtök óta a Netflixen is látható: a "Futni mentem"-ről.