Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
Az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment (BPO) szolgáltatása alapján a Xeroxot idén ismét a vezető szolgáltatók közé sorolta a Gartner kutatócég a legfrissebb Magic Quadrant felmérésében.
A Xerox világszerte több mint 170 ügyfélszolgálatot üzemeltet a legnagyobb márkák számára és napi szinten 2,5 millió, a központokba beérkező megkeresést kezel, harminc különböző nyelven a vállalat alkalmazásában álló 52.000 munkatárs. A Xerox számtalan iparágban biztosítja ezt a szolgáltatását kezdve a technológiai vállalatoktól a bankokon keresztül az utazási, oktatási, egészségügyi, illetve kormányzati szektorban tevékenykedő szervezetekig.
„Stratégiánk elismeréseként értékeljük a Gartner Magic Quardrant felmérésben a vezető szolgáltatók közé való besorolásunkat. A Xerox-nál arra koncentrálunk, hogy az embereknek minél jobb ügyfélélményt biztosítsunk a digitális, többcsatornás önkiszolgáló és automatizált csatornáink használatával. Ez az egyik legújabb ügyfélszolgálati modell, és ezen a területen vezető szolgáltatónak lenni nagyon izgalmas feladat a számunkra.” – hangsúlyozta Chuck Koskovich, a Xerox globális ügyfélszolgálati vezetője.
A Xerox a mostani elismeréssel immár négy egymást követő évben érdemelte ki a Gartnertől vezető szolgáltató címet az ügyfélkiszolgálást támogató, kiszervezett üzleti folyamatmenedzsment területén.
Kapcsolódó cikkek
- Űrtechnológiával vértezik fel a jövő mobiljait
- A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
- Képalkotásban is remekelt a Xerox
- A Xerox leszámol a hamisítással és az illegális utángyártott kellékanyag tevékenységekkel
- A láthatóság létkérdés a magyar kisvállalatok számára
- Intelligens jegykezelő és okos közlekedéstervező a Xerox-tól
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Azonosítják a kiberbűnözőket a Xerox kutatói
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia komponálta a "futni mentem" plakátját
Filmrecenziókat nem nagyon szokott közölni egy infokommunikációs hírportál, de ha egy film plakátja az AI bevonásával készült, ráadásul ez épp a legsikeresebb magyar mozifilm, akkor muszáj nekünk is írni róla. Herendi Gábor 2024 novemberében bemutatott romantikus vígjátékáról van szó, ami csütörtök óta a Netflixen is látható: a "Futni mentem"-ről.
Valentin nap: ma másképp vallunk szerelmet, mint sok éve
A Valentin-nap, vagyis február 14-e, a szerelmesek ünnepe, ám mivel ilyenkor megnő az üzenetküldési kedv, az infokommunikációs szektor számára is kiemelkedő nap. De persze ez sem ismétlődik évről évre ugyanúgy, az elmúlt években jelentős változások figyelhetők meg az üzenetküldési szokásokban és a technológia használatában ezen a napon.
Röpke 7 év múlva a Karácsonyt elsöpörheti a "2024 YR4" aszteroida
A 2024 YR4 aszteroida felfedezése óta a tudományos közösség fokozott figyelemmel kíséri pályáját. Az aszteroida most azért került a hírekbe, mert némileg növekedett annak a valószínűsége, hogy nem kerülhető el, hogy 2032 decemberében ütközzön a Földdel.
Rekordnézettséget hozott a Super Bowl Magyarországon
Az amerikaifutball rajongók ünnepének számító NFL-döntő a világon mindenütt az adott év egyik legnézettebb sporteseményének számít, és ez így volt Magyarországon is: a Network4 műsorfolyama kiemelkedően sok nézőt vonzott a képernyők elé, sőt, az egyik fővárosi mozi is a Philadelphia Eagles – Kansas City Chiefs meccstől volt hangos.
Super Bowl 2025: Mikor várható a végeredmény magyar idő szerint?
A 2025-ös Super Bowl, hivatalos nevén Super Bowl LIX, 2025. február 9-én, vasárnap kerül megrendezésre a New Orleans-i Caesars Superdome-ban. A mérkőzés magyar idő szerint 00:30-kor kezdődik, így a végeredmény várhatóan hajnali 4 óra körül lesz ismert, a játék menetétől és az esetleges hosszabbítástól függően.