Újabb országban lépett piacra a magyar aukciós cég
A szlovák után a cseh piacon is megkezdte működését a magyar Intergavel Aukciósház. Az online ipari árverésekkel foglalkozó cég piacra lépését segítette, hogy hosszú távú, jó együttműködés alakult ki a Tesco áruházakkal. Miután a kereskedelmi lánc közép-európai üzletei regionális irányítás alá kerültek, a korábban bevált módon, online aukción értékesítik a csere, vagy üzletbezárás miatt eladásra szánt eszközöket, berendezéseket.
Hűtőberendezésekre lehet licitálni az Intergavel Aukciósház legújabb árverésén. A prágai Tesco áruházakban használt eszközökre a vásárlók az interneten tehetnek ajánlatot, a listában 122 eladó készülék szerepel – ismertette Kocsis Csaba, a szervező Intergavel Aukciósház ügyvezetője. A mintegy 130 gépet elsősorban kiskereskedők vásárolhatják meg. Az aukció március 29-én zárul. Regisztrálni és vásárolni a www.intergavel.hu címen lehet, további információk is itt találhatók.
A cég cseh piacra lépését elősegítette, hogy a magyar Tesco áruházak berendezéseit már több mint öt éve, rendszeresen online árveréseken értékesítik. Miután az áruházlánc vezetése átalakult, és az egész régió központi irányítás alá került, a sikeres gyakorlatot folytatva a hazai áruházak után előbb a szlovák, majd most a cseh boltok eszközeit is az Intergavel Aukciószervező Kft. szervezésében árusítják.
A szervező Intergavel már 10 éves tapasztalattal rendelkezik az ipari árverések területén. Kocsis Csaba elmondta, azért kedvelt ez az értékesítési forma, mert tiszta körülményeket teremt, ami mind az eladók, mind a vevők számára előnyös. Kizárt az összebeszélés, ami torzíthatná az árversenyt, hiszen a résztvevők nem is tudják, kik licitálnak még a termékekért.
Az árverésen csak vállalkozások, vállalkozók vehetnek részt. A regisztráció során a szervező megvizsgálja a vevők pénzügyi hátterét, annak érdekében, hogy teljes mértékben biztonságossá tegyék a vásárlási folyamatot.
Kapcsolódó cikkek
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Kerülje el a zsarolóvírus-támadásokat!
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban néhány centin múlik a boldogság?
Kétségtelen, hogy a magasság sokak számára fontos tényező lehet a párválasztás során – gyakran már az ismerkedés elején alapelvárásként jelenik meg. A Tinder nemrég új funkcióval igyekszik kiszolgálni ezt az igényt: bevezette a magasság szerinti szűrést, igaz, csak előfizetői számára. Ami azonban náluk újdonságnak számít, az a Randivonal felhasználóinak már régóta elérhető – ráadásul teljesen ingyen. A magyar társkereső oldalon ugyanis kezdettől fogva lehetőség van magasság alapján szűrni a találatokat.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
A városi autópályák hatása a személyes kapcsolatokra
Egy friss, a Budapesti Corvinus Egyetem részvételével készült nemzetközi kutatás szerint a városi autópályák átlagosan 1-16 százalékkal csökkentik a társas kapcsolatok számát azok között, akik az út két oldalán élnek.
"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.