Május 12-én indul az Országos KKV Marketing Akadémia első képzéssorozata
Az MMSZ eddig csupán workshopokon, konferenciákon keresztül valósította meg edukációs küldetését, ebből kifolyólag a Szövetség irányába egy ideje jogosan felmerülő igény volt, hogy komplex minőségi képzést biztosítson mind a tagjai és minden marketingtevékenységet végző számára. Ennek szellemében 2016-tól képzési rendszere keretében megalapította az Országos KKV Marketing Akadémiát.
"Az MMSZ-nél évek óta figyelemmel kísérjük, hogy milyen képzések érhetőek el a piacon, a sok - a marketing egyes területeire - specializált képzés mellett ez idáig hiányzott, egy a marketing fontosabb területeit átfogó, prémium oktatási program. Akadémiánkat két éves előkészítő munka, a piac alapos feltérképezése, valamint az igények felmérése és meghallgatása után hívtuk életre. Mestereket kívánunk képezni, mert tudjuk, hogy a marketinget nem lehet felületesen csinálni!” –nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke az Akadémia megalapításával kapcsolatban.
Az Akadémia célja, hogy a marketingtevékenységet végzők, legyen szó cégvezetőkről, marketingesekről, vagy bármely más munkatársról – a vállalati mérettől függetlenül – megismerhessék a legújabb marketingtrendeket, elsajátíthassák a marketing legkorszerűbb eszközeit és technikáit. Az Akadémia mesterkurzusai hasznosak lehetnek mindazoknak, akik hiteles, alapos, átfogó, naprakész, és különösen gyakorlatorientált képzéssorozatban szeretnének részt venni, és akik mindent tudni akarnak az eredményes marketingről.
Az oktatók egy-egy adott terület specialistái, kiváló szakemberek, a legtöbb esetben már sokéves tapasztalattal rendelkeznek a tudás átadását illetően is. A képzések tematikája úgy lett összeállítva, hogy mindent tartalmazzon, mindenre kitérjen, amelyre egy mai modern marketingesnek szüksége lehet a munkája során. Az Akadémia képzései a nagyvállalati szektorban dolgozók számára is hasznosak lehetnek, ezért a kurzusok nekik is ajánlottak.
A kurzus 8 napos (május 12-től kezdődően minden hét csütörtöki napján), naponta 8 órában. A képzések végén a résztvevők vizsgát (írásbeli és szóbeli) tehetnek, amelynek sikeressége esetén a Magyar Marketing Szövetség által hitelesített oklevelet vehetnek át. (A kurzusok vizsga nélkül is látogathatóak, de oklevélre nem jogosítanak.)
Azon résztvevők, akik a képzések során vagy azok után specializálódni szeretnének a marketing egy bizonyos területére, azok további specializált képzésekből választhatnak kedvezményesen az MMSZ partnerei jóvoltából.
A képzésről bővebb információ a kkvmarketingakademia.hu oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- 11 iskola életét változtatja meg a 3D nyomtatás
- Szolnokra is megérkezett a Vodafone Digitális Iskola Program
- 11 táblagép átadásával Rezibe érkezett a Vodafone Digitális Iskola Program
- Hencidára érkezett a Vodafone Digitális Iskola Program
- Iskolai 3D nyomtató pályázat indult
- Újra lesz Magyar Kupa a Jubileumi 16. Challenge 24-en!
- 1app mobilalkalmazás-fejlesztő verseny diákoknak
- Több mint 4000 diákhoz jutnak el a Magyar Telekom programjai a Digitális Témahéten
- Minden eddiginél nagyobb szükség lesz informatikusokra a jövőben
- Nagyon hiányoznak a lányok az informatikából
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Flipperverseny és izgalmas újdonságok a budapesti Flippermúzeumban
A TWIPY Award a flipperek Oscar-díjának számít: nemcsak a gépek, hanem a flipperekkel kapcsolatos helyszínek is elnyerhetik. Az elismerést az amerikai THIS WEEK IN PINBALL magazin adja át minden évben, és idén a budapesti Flippermúzeum is esélyes volt a legjobb európai helyszín díjára. A szavazás alapján 40 európai flipperes helyszín kapott voksokat, és a Flippermúzeum a második helyen végzett, mindössze 1 százalékkal lemaradva az első helyezettől. A világhírű újlipótvárosi múzeumban továbbra is ingyenesen kipróbálhatók a gépek a belépőjegy áráért, és újdonságként egy flipperverseny is várja a látogatókat – április elsején, Bolondok Napján.
Mindent a szemnek? Több "érzékszerv" kell az önvezetéshez
A Tesla Autopilot rendszerének érzékelői körüli viták újraéledtek egy nemrégiben készült tesztvideó kapcsán, amelyben a rendszer nem tudta felismerni az útakadályokat, ami balesethez vezetett.
Ma este debütál a TV2 nagyszabású Hunyadi-sorozata
Március 8-án, 20 órakor indul a TV2 történelmi drámasorozata, a Hunyadi, amely Hunyadi János életét és korát mutatja be. A tízrészes széria a magyar történelem egyik legjelentősebb alakjának történetét dolgozza fel, modern technológiai megoldásokkal és nemzetközi együttműködéssel.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Fel fog-e lépni Zámbó Jimmy saját emlékkoncertjén?
A legfrissebb információk szerint 2026-ban - Zámbó Jimmy halálának 25. évfordulója alkalmából - emlékkoncertet terveznek a Budapest Arénában. Bár konkrét részletek még nem állnak rendelkezésre a koncert programjáról, a nemzetközi példák alapján felmerül a kérdés: vajon megjelenik-e a király "személyesen" az eseményen, előad-e valamit saját hangján "eredetiben"?